Dan Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe tror du skal slite med en 540i med manuell Skulle bare mangle. Er 90 hk mer i den. Men klart, dersom Hafsmo får 6-trinnskassa på plass, så bør M3'n få juling på toppfart ja. M3'n sin styrke er aks og ikke toppfart. I tillegg har den et sykt bra veigrep. Helt fantastisk bil å kjøre Når det gjelder banekjøring så har BMWCCN et treff på ACR 23. mai. Vurderer å dra, men skulle bytta bremseklosser først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 sånn så ihvertfall saltfjellet ut når vi var på vei hjem fra treffet. kunne ikke alle her lagt ut bilde av bilene sine, såpass at jeg vet hvem jeg skal hilse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe tror du skal slite med en 540i med manuell Skulle bare mangle. Er 90 hk mer i den. Men klart, dersom Hafsmo får 6-trinnskassa på plass, så bør M3'n få juling på toppfart ja. M3'n sin styrke er aks og ikke toppfart. I tillegg har den et sykt bra veigrep. Helt fantastisk bil å kjøre Når det gjelder banekjøring så har BMWCCN et treff på ACR 23. mai. Vurderer å dra, men skulle bytta bremseklosser først. Vet Hadde vært kult og fått sett bilen live og kansje fått sitte på ?E30 M3 er drømme bilen min blant flere så!en sånn skal bli i mitt eie en dag jeg har garasje som ikke faderen eier nok klager på bmw deler fra han som ligger på hannes plass og litt i kjellern hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 sånn så ihvertfall saltfjellet ut når vi var på vei hjem fra treffet. kunne ikke alle her lagt ut bilde av bilene sine, såpass at jeg vet hvem jeg skal hilse på? +1 Min.(beklager bilde kvaliteten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når det gjelder banekjøring så har BMWCCN et treff på ACR 23. mai. Vurderer å dra, men skulle bytta bremseklosser først. Om jeg får ny clutchen og alle delene montert så hiver jeg meg kanskje med... Får montert forsterka dempertopper, nye traversforinger og 40\30 senk i morgen tho... (tar coilovers med tiden) Er det bare for BMWCCN medlemmer? priser etc ? må vell slenge med ett bilde av min, litt gammelt, nye felger nå etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 min med knust front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Garasje er drømmen her også. Skal sjekke litt rundt hva sånt koster. Frister å bygge i sommer. Er ikke helt bra å la gobilen stå ute året rundt Jeg legger ut et bilde eller to når vårpoleringen er unnagjort. Regner med det blir neste helg. Nilsen: Det ordner seg nok med at du får sitte på en tur når anledningen byr seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Peronlig liker jeg strekka saltdalssenteret til bummen på nordsiden best, oppover er utrolig gøy å kjøre fort dær:D Min bil slik den står idag: Blir ikke mye gjort da jeg sitter hjemme med hjernerystelse etter natt til første mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Garasje er drømmen her også. Skal sjekke litt rundt hva sånt koster. Frister å bygge i sommer. Er ikke helt bra å la gobilen stå ute året rundt Jeg legger ut et bilde eller to når vårpoleringen er unnagjort. Regner med det blir neste helg. Nilsen: Det ordner seg nok med at du får sitte på en tur når anledningen byr seg Høres bra ut garasje er genialt og ha Planen er og få kjøpt hus med litt plass så man kan bygge en trenger plass til verktøy man har rundt om og deler til tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. hva har det seg at du har fått hjernerystelse? Fin bil Fagerheim! hva heter den fronten/leppa? anyway, her er ihvertfall tralla mi om noen ønsker å vinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 noen som treng deller tenkte og dra og kjøpe denne viss æ fikk noen til og hente den http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2106612#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hær er min bil Kommer vell ut på veien igjen snart, venter på litt deler så blir king cab i mella tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 JoCCe: Skal du ha vinge på bilen? Jeg er fristet selv til å få den flappen på bakvingen. Ser helt rått ut I tillegg spekulerer jeg på bytte av diverse lykter, men koster flesk for alt sammen, så spørsmålet er om jeg skal ta meg råd til det eller spare pengene til noe annet Mange pene biler her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 også jævlig dårlig mobilkamera:P downpipe: skvatt nesten litt når jeg så gammlebilen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Mine 2 Prosjekte: IX'n: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå