Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Fant et bilde fra ACR i fjor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 mange fine biler her ja. forresten, noen her som har bruk for 2x dekk av dim 235/40/18? av typen Goodride. kun brukt en par uker. ikke verdens beste, men skal ikke ha allverden av kronasje for de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. hva har det seg at du har fått hjernerystelse? Skulle egentlig vært nærmere ferdi denne helgen, men jeg må jo såklart sitte som en tosk hjemme:( Neij det har seg slik at jeg havna i en liten krangel å gikk med hodet i asfalten 2 ganger+ at jeg ble skalla ned en gang, så ble ganske forslådd kan du vell si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 mange fine biler her ja. forresten, noen her som har bruk for 2x dekk av dim 235/40/18? av typen Goodride. kun brukt en par uker. ikke verdens beste, men skal ikke ha allverden av kronasje for de heller. så deg her om dagen med vinterhjul fremme, så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. hva har det seg at du har fått hjernerystelse? Skulle egentlig vært nærmere ferdi denne helgen, men jeg må jo såklart sitte som en tosk hjemme:( Neij det har seg slik at jeg havna i en liten krangel å gikk med hodet i asfalten 2 ganger+ at jeg ble skalla ned en gang, så ble ganske forslådd kan du vell si du er russ i år er du ikke? kan også huske smertefulle dager derpå når jeg var russ:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Mine 2 Prosjekte: IX'n: mener og ha sett den ix'en et par ganger i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 så deg her om dagen med vinterhjul fremme, så veldig bra ut hehe, ja det var ganske tøft. fikk ikke på hjula med 235 fremme, så nå har jeg satt på 225 istedet. ble ihvertfall en par mm klaring. derfor jeg har noen 235 dekk liggende. selges BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Vogna mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 så deg her om dagen med vinterhjul fremme, så veldig bra ut hehe, ja det var ganske tøft. fikk ikke på hjula med 235 fremme, så nå har jeg satt på 225 istedet. ble ihvertfall en par mm klaring. derfor jeg har noen 235 dekk liggende. selges BILLIG! Hva skal du ha for dekka? Har en kompis som muligens er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Noen som har 17" dekk med 40 profil liggende?? Skal brukes til å øke drivhuseffekten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Angående banetreffet 23. mai, så må det være påmelding på forhånd. Grunnen til dette er at det er Porsche-klubben som arrangerer og de vil ha en oversikt over hvor mange som kommer. Det koster 400 kr å få kjøre hele dagen. Er bra oppslutning om dette. Kommer noen M3'er fra Nord-Sverige også. Påmelding gjøres til Robert Nilsskog på mail: bmw@monet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Dan, ja har veldig lyst på M3 vinge med flap på min, så kommer vell etter hvert vil jeg tro. Står enda å venter på deler så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Angående banetreffet 23. mai, så må det være påmelding på forhånd. Grunnen til dette er at det er Porsche-klubben som arrangerer og de vil ha en oversikt over hvor mange som kommer. Det koster 400 kr å få kjøre hele dagen. Er bra oppslutning om dette. Kommer noen M3'er fra Nord-Sverige også. Påmelding gjøres til Robert Nilsskog på mail: bmw@monet.no noen her som har planer om og dra? kunne tengt meg og dra for og se og være påsitter, er veldig gla i og kjøre men tror diesel-vogna blir stående:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. hva har det seg at du har fått hjernerystelse? Skulle egentlig vært nærmere ferdi denne helgen, men jeg må jo såklart sitte som en tosk hjemme:( Neij det har seg slik at jeg havna i en liten krangel å gikk med hodet i asfalten 2 ganger+ at jeg ble skalla ned en gang, så ble ganske forslådd kan du vell si du er russ i år er du ikke? kan også huske smertefulle dager derpå når jeg var russ:P Ja er russ ja, men handla sommerdekk i stede for russeklær, orker ikke det dær russetullet, er for gammel:P Men hadde såklart planlagt å drikke natt til første mai og natt til 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 noen her som har planer om og dra? kunne tengt meg og dra for og se og være påsitter, er veldig gla i og kjøre men tror diesel-vogna blir stående:) Håper det blir bra dette.. Har aldri kjørt på bane før men tenkte jeg skulle prøve med 320'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå