Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

noen her som har planer om og dra?

Jeg skal. Har iallfall meldt meg på. Blir spennende å se hva som kommer. Robert skal med CSL'n, så med Porschene og diverse M3'er blir det mange gromme biler i sitt rette element :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. :D hva har det seg at du har fått hjernerystelse?

Fin bil Fagerheim! hva heter den fronten/leppa?

anyway, her er ihvertfall tralla mi om noen ønsker å vinke. :wave:

Takker, er en Rieger Infinity II fanger, den fra "bredde" kittet til rieger. Funker helt fint fordiom man ikke har hjulbuebredderne osv.

Ligner veldig på M-tech fangeren med leppe på, men er en hel fanger... Skal en "list" / leppe på fangeren, men den har jeg ikke investert i ennå :P

Fikk på nye fjærer, dempertopper, travers foringer, lenkearmer etc idag =)

kommer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike, ble jo mange biler plutselig! skulle absolutt fått til et lite treff såpass at man får hilst på folket!

Jeg er med! kjenner så få bmw entusiaster, på en måte lukket meg selv inne i 2år... til jeg fant ut at kanskje dette forumet vil hjelpe på ^^

Håper på litt bedre vær tho...

Monterte senkefjerene idag... Og etterpå la jeg merke til at den er en god cent høyere på v.s foran enn h.s foran... Må sjekkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være et BMWCCN treff i Mosjøen nå på lørdag, men er vel ingen her som føler for en tur?

Ulempen er jo at man må kjøre ganske tidlig. Oppmøte på Mo kl. 10.30 for felles kjøretur til Mosjøen.

Tenkte jeg skulle dra siden 1. mai treffet gikk i vasken. M3'n trenger å strekke litt på beina etter en lang vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være et BMWCCN treff i Mosjøen nå på lørdag, men er vel ingen her som føler for en tur?

Ulempen er jo at man må kjøre ganske tidlig. Oppmøte på Mo kl. 10.30 for felles kjøretur til Mosjøen.

Tenkte jeg skulle dra siden 1. mai treffet gikk i vasken. M3'n trenger å strekke litt på beina etter en lang vinter :)

Mer info om dette takk:D Da har jeg jo planen klar for lørdagen kanskje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tur til Mosjøen

Treff i Mosjøen kl 12:00 ved Shell på Halsøya.

Start fra Mo senteret kl 10:30.

Program: Shopping? Lunch/middag på Laksfors."

Har klippet dette ut fra klubbsiden:

http://www.bmwccn.no/nordland/terminliste.htm

Vet dessverre ikke mer om dette. Skulle komme en pen E30 M3 fra Mosjøen som jeg tenkte jeg skulle ta en titt på :)

Blir jo litt kjøring i kolonne med flere bimmere, så kan bli artig dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på her, arti tråd 8)

Min bil:

CIMG0248.jpg

For øvrig til salgs hvis noen skulle være interessert :)

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2122034

Den ix-touringen har jeg møtt på veien flere ganger, pent eksemplar av E30 touring ser det ut som :)

Et treff må vi absolutt få til!

Skal til Mo i helgen faktisk, håper tælahiven er på hell, det var helt grusomt i påsken! Slo nedi flere ganger, men dekslene under tar heldigvis støyten :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lyst til å dra på treff igjen. :P men kjenner ikke at jeg orker å kjøre helt til Mosjøen. selv om det sikkert hadde vært skøy.

om alle som har lagt ut bilde her hadde kommet på et lokaltreff, hadde det jo blitt mye interessant å se på. ;)

er meldt bra vær til bortimot slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...