BMWe30 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Mine 2 Prosjekte: IX'n: mener og ha sett den ix'en et par ganger i byen? bor i bodø, så kan stemme bra d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 noen her som har planer om og dra? Jeg skal. Har iallfall meldt meg på. Blir spennende å se hva som kommer. Robert skal med CSL'n, så med Porschene og diverse M3'er blir det mange gromme biler i sitt rette element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe, tror ikke Downpipe's bil er noe man kommer til å se i sentrum hver dag. hva har det seg at du har fått hjernerystelse?Fin bil Fagerheim! hva heter den fronten/leppa? anyway, her er ihvertfall tralla mi om noen ønsker å vinke. Takker, er en Rieger Infinity II fanger, den fra "bredde" kittet til rieger. Funker helt fint fordiom man ikke har hjulbuebredderne osv. Ligner veldig på M-tech fangeren med leppe på, men er en hel fanger... Skal en "list" / leppe på fangeren, men den har jeg ikke investert i ennå Fikk på nye fjærer, dempertopper, travers foringer, lenkearmer etc idag =) kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 her e no biln min e ny i byyn så e trivele ves dåkker begynnj å hæls ;D hehe vet at eg sku ha hatt kvite blinkers mn dæ e under bestillings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 steike, ble jo mange biler plutselig! skulle absolutt fått til et lite treff såpass at man får hilst på folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 steike, ble jo mange biler plutselig! skulle absolutt fått til et lite treff såpass at man får hilst på folket! ha vørre arti å sett alle bilan in real life å vørte kjenjt mæ nå folk frå bodø område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 steike, ble jo mange biler plutselig! skulle absolutt fått til et lite treff såpass at man får hilst på folket! Jeg er med! kjenner så få bmw entusiaster, på en måte lukket meg selv inne i 2år... til jeg fant ut at kanskje dette forumet vil hjelpe på ^^ Håper på litt bedre vær tho... Monterte senkefjerene idag... Og etterpå la jeg merke til at den er en god cent høyere på v.s foran enn h.s foran... Må sjekkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Det skal være et BMWCCN treff i Mosjøen nå på lørdag, men er vel ingen her som føler for en tur? Ulempen er jo at man må kjøre ganske tidlig. Oppmøte på Mo kl. 10.30 for felles kjøretur til Mosjøen. Tenkte jeg skulle dra siden 1. mai treffet gikk i vasken. M3'n trenger å strekke litt på beina etter en lang vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Se her ja, har var det jo en del bilder..! Her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Det skal være et BMWCCN treff i Mosjøen nå på lørdag, men er vel ingen her som føler for en tur? Ulempen er jo at man må kjøre ganske tidlig. Oppmøte på Mo kl. 10.30 for felles kjøretur til Mosjøen. Tenkte jeg skulle dra siden 1. mai treffet gikk i vasken. M3'n trenger å strekke litt på beina etter en lang vinter Mer info om dette takk:D Da har jeg jo planen klar for lørdagen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 "Tur til Mosjøen Treff i Mosjøen kl 12:00 ved Shell på Halsøya. Start fra Mo senteret kl 10:30. Program: Shopping? Lunch/middag på Laksfors." Har klippet dette ut fra klubbsiden: http://www.bmwccn.no/nordland/terminliste.htm Vet dessverre ikke mer om dette. Skulle komme en pen E30 M3 fra Mosjøen som jeg tenkte jeg skulle ta en titt på Blir jo litt kjøring i kolonne med flere bimmere, så kan bli artig dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Får henge meg på her, arti tråd Min bil: For øvrig til salgs hvis noen skulle være interessert http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2122034 Den ix-touringen har jeg møtt på veien flere ganger, pent eksemplar av E30 touring ser det ut som Et treff må vi absolutt få til! Skal til Mo i helgen faktisk, håper tælahiven er på hell, det var helt grusomt i påsken! Slo nedi flere ganger, men dekslene under tar heldigvis støyten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 fikk lyst til å dra på treff igjen. men kjenner ikke at jeg orker å kjøre helt til Mosjøen. selv om det sikkert hadde vært skøy. om alle som har lagt ut bilde her hadde kommet på et lokaltreff, hadde det jo blitt mye interessant å se på. er meldt bra vær til bortimot slutten av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ah, er ikke det litt kort varsel å ha d til uka ? Å har folk bilene ferdige ? mange som sattser på å ha alt klart til ACR ? så hvorfor ikke etter ACR ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 bare det blir i relativt god tid før 27. Mai. for da blir jeg borte en par måneders tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå