Fagerheim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ACR sommertreff jeg tengte på da som er i juni... Men samma for meg... Hvem har mulighet for å møte opp før 27. mai da ? Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 27 mai skal vell jeg også ha tid til og rulle innom ja EDIT: Hvor kan man evt ha en liten sammenkomst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 har vell kanskje mulighet å komme da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 må vell klare å stikke innom ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Neste treff for meg blir ACR 12 til 14 juni Gleder meg til og se blant annet "HULKEN" Til Yngve L.den er grom den M3en Håper japse bilene blir parkert! Men hadde vært skøy med ett lokalt treff for den tid i bodø området er en del BMW hær.ser ut som det er en del Bodø folk på forumet og så kunne vært skøy og sett bilene live.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 noen som skal innom det Gatebil sitt arrangement på mandag/tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Går det ikke an å ta ett lite treff Torsdag 21.mai, kristihimmelfartsdag, da har jo de aller fleste fri.!? Jeg kan ta med pc med Carsoft, så folk kan fått ta diagnose/resette service osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 tror jeg er med på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Er nok med jeg og 21 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg er med torsdag 21. mai ... Kan ta med instrument for og resette service etc på på den gammle runde diagnosekontakten på E30/E36 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hafsmo: Hvor skal det gatebil greiene være? Litt redd det blir bare harry folk dær med overstyla plastraketter ... bodø gatebil-- hehe 21mai, da kan jeg komme ja, så lenge fagerheim tar seg en ettermiddag sammens med meg så er e30'n redo før race Hvor kan man møtes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 noen som skal innom det Gatebil sitt arrangement på mandag/tirsdag? Jeg og en kompis skal med hans orange 242! Skulle vel egentlig med min e30 også, men den er ikke ferdig.. Bodø gatebil har bestemt at man skal treffes på den lille parkeringsplassen rett over dollys kl 8 mandag kveld. Helt håpløst spørr du meg. Skulle heller hatt det ved city nord i halv 9 tiden når allt er stengt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hmm.. plass til 4 biler? vel, skal ihvertfall ta turen innover og se hva som skjer. ble forresten forbikjørt av en viss svart Diablo på 3-felten i dag. virker som det var greit med drag i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Diabloen ja, går godt den Sjefens bil ^^ Frode, dvs vi utsetter M50 skruinga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Diabloen ja, går godt den Sjefens bil ^^ Frode, dvs vi utsetter M50 skruinga ? Ja det krasjer jo helt.. Tar vi det kl 6 tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå