MikaelR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Æ e med torsdag 21. mai.. å skal på det gatebilgreia på 11mai å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja det krasjer jo helt.. Tar vi det kl 6 tirsdag? Tror det skal gå fint å ta det på tirsdag ja =) Må vell innom gatebil greia jeg og =) Synd E30'n din ikke er ferdig tho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Har du mye igjen på E30'n frode? Hakke vært å sett siden før påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 synd det bare er meldt dritvær begynnelsen av denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Sku ha flytta hele gatebil greia til city nord.. så kunne de grommeste bil stått under tak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Sku ha flytta hele gatebil greia til city nord.. så kunne de grommeste bil stått under tak.. Altså din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Sku ha flytta hele gatebil greia til city nord.. så kunne de grommeste bil stått under tak.. Altså din bil? hahaha.. nei lille mongo.. trur ikke min skal på noe utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Sku ha flytta hele gatebil greia til city nord.. så kunne de grommeste bil stått under tak.. Altså din bil? hahaha.. nei lille mongo.. trur ikke min skal på noe utstilling hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 er vel strengt tatt ikke plass til å utstille noe som helst der borte. har de virkelig tenkt å teste utelivet i Bodø på en mandag? hehe, isåfall tror jeg de blir ensomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 har de virkelig tenkt å teste utelivet i Bodø på en mandag? hehe, isåfall tror jeg de blir ensomme. Regner med det dukker opp mange siden det er noe som skjer i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Trur det blir alt før mye folk før den lille plassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 joa, men man skulle jo tro de fleste hadde jobb? nå har ikke jeg vært på noen slike treff før, og vet ikke hvordan det foregår. så det blir jo interessant å se hva som skal skje i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Vi kan jo prøv å sammel alle bmw i ei rekke? selv om ikke alle har utstillingsbila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 treffe e fløtta til p plassen på fergekaia kl 20.00 noen hær som e intrisert i og møtte opp litt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 fergekaia kl. 20 skulle man vel få til. bmwrekke hadde jo vært skøy! men man får se om det blir mulighet for noe sånt. utstillingsbil eller ei kan da ikke spille noe rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå