Trollet_ Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 er med 21 mai og tar sikkert turen innom gatebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Har du mye igjen på E30'n frode? Hakke vært å sett siden før påske! Gjenstår fortsatt litt, men det nermer seg nå! Om en uke fra nå skal den være ganske så komplett. Når kommer du til byen igjen? Du og michael skulle fått rydda litt utenfor garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg kommer i morgen, møte opp 19:00 å danne bmw rekke =) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Har du mye igjen på E30'n frode? Hakke vært å sett siden før påske! Gjenstår fortsatt litt, men det nermer seg nå! Om en uke fra nå skal den være ganske så komplett. Når kommer du til byen igjen? Du og michael skulle fått rydda litt utenfor garasjen. Bra du snart er ferdig, jeg er i bodø en liten tur på kvelden den 23, bortsett fra det så er jeg sikkert ikke i bodø før etter 20 juni igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hei.vert morro hvis dere har lagt ut noen bilder fra treffet deres:) sånn at vi trønderne å resten av forumet har fått sett hvordan bmw miljøet er der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ser ut som at vi må ta med paraplya.. regner godt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 hehe, blir et fuktigt møte ja. blir interessant å se om det er en eneste vaskestand ledig i byen når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 har vaskeutstyr selv jeg, dvs europris sine microfibervotter, turtle car wash, bøtte, felg-børste, felg-vask og en elendig 120 Bar lavtrykks-spyler bilen er sikkert like skitten etter og ha kjørt fra mørkved til byan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Skal bare vask av det værste.. gidd ikke noe grundig vask på grunn av regnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg blir og bare og spyle av det værste jeg er færdig på jobb 20.00 så gidder ikke vaske så nøye idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ta bilder, er nysjærig på hvor mye folk som møter opp^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tror det blir en del... hørt at honda folket også skal stille med "bil rekke" ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Håper det blir bra oppmøte av BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 fikk pluttselig en ide om og ta med kameraet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 hehe, kamera er sikkert lurt. tenkte jeg skulle spyle over bilen på vei innover. så blir den vel ikke så jævla skitten fra stormyra ned til fergekaiet. man skulle jo prøvd å få til ei bmwrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå