Trollet_ Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 skal stoppe på shell stormyra og vurdere "skittenhetsgraden" på min før jeg ruller nedover til kaia:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 hehe, kamera er sikkert lurt. tenkte jeg skulle spyle over bilen på vei innover. så blir den vel ikke så jævla skitten fra stormyra ned til fergekaiet. man skulle jo prøvd å få til ei bmwrekke. Husker du digital kameraet denne gangen da ? Jeg stikker på shell på stormyra og vasker 20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Var ett "Greit" Gatebiltreff..kaldt som fy men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Det var et hustri jævla treff ja. men vil si det var relativt bra oppmøte, og man fikk ihvertfall en liten bmwrekke med bilene fra forumet! og en par bilder fra resten av kjøretøya. de 3 store tyskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Var et tøft lite treff, kunne hatt litt mer hell med været da men men. Syns det var godt oppmøte, så ut som di fleste hadde fått med seg at det var. Håper flere legger ut bilder fra treffet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hehe:P prøvde og legge ut litt bilder igår, men mulig jeg må redigere størrelsen litt da opplastinga aldri ble ferdig... skal se hva jeg får til idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 så ikke 1 e30 der ellers var det jo greit;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 det var dårlig oppmøte fra E30 folket ja. skamme seg! dog så jeg er forferdelig stylet E38! hvem i helsike gjør noe sånt med en 7'er? forresten, er det ingen her som har noen flere bilder fra treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 hehe min ble stående på vent en uke pga sjukemelding, men har begynt på den igjen, å mest sannsynlig er jeg å se den 23mai på ACR med bilen helt ferdig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 det var dårlig oppmøte fra E30 folket ja. skamme seg! dog så jeg er forferdelig stylet E38! hvem i helsike gjør noe sånt med en 7'er? forresten, er det ingen her som har noen flere bilder fra treffet? Megte trasig den 7eren ja.. Kunne blitt meget pen uten japsefangerne. Jeg kommer værtfall meget sterkt tilbake på neste treff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 var du på treffet Frode? skulle ikke du komme i en Volvo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Han kom vell med patrik i den oransje volvo 242'en... den banebilen med poppa plexi vinduer, karbonpanser osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 var du på treffet Frode? skulle ikke du komme i en Volvo? Joda, vi kjørte denne og den svarte dodge ram'en. Fikk på hele bakstillingen etter litt dugnad igår! Fagerheim var innom og titta litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Tok en del bilder på treffet.. men får ikke lagt di ut på grunn av at pc min har død menmen.. va ett ganske bra biltreff med mye oppmøte til å være bodø.. ble jo også litt action utpå kveld med en den burning å hæring så å at det va faktisk Opel som fikk mest oppmerksomhet fra di Gatebil folkan.. den rød Ascona B Turbo, Speedsten og GT Litt artig at gatebil folkan ser på di "riktige bilan",, før de 3 Opel e gjennomfør oppbygd av eieran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå