Elliott Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Ser jo mæ på den ene bilda.. sett i passasjer sete på den svarte opel calibra syntes æ så en liten ompa lompa haha.... du sku ha vorre pa treffet ja mye æ sku vært me på, men har nok æ hæng fengran i førr tia;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 var og så på en meget strøkke 89model idag. den var utrolig fin og dønn orginal http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17453297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Den bilen dær er latterlig godt vedlikeholdt og dønn orginal! gullgruve på hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 har trøbbe med det elektriske tror det e aller minste relle som e gåend e veta faen sentral låsen funker ikke. taklukka funnker ikke. vindua funker ikke. viskeran funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hvoran er tilstanden på batteriet? Er det dårlig kan det surre til mye. Deilig kjørevær for tiden Var ute to ganger i går og lufta M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 var på vårmønstring med Bodø Gatebil i går flott oppmøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i shims (skiver)? Må space trykkplaten ut fra svinghjulet og har nå 2mm skiver mellom, men trenger 2,2mm skiver. Det må være M8 og de må ikke være for brede. Er snart ferdig med bilen og dette er noe av det eneste jeg mangler, så trenger litt hjelp. Har sett på diverse byggevare butikker, men fant ikke noe som passet. Hviss noen har 6stk skiver i rett dimensjon så blir jeg meget takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 jeg hiver meg på spørsmålet til Frode. hva slags butikker har sånt? skulle hatt noen umbrakoer til felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 vært på Maskin og Verktøy i Jordbruksgata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Har ikke vært på m&v enda pga de var stengt på lørdag. Kan høre med dem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Prøvd Norvag på rønvikleira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hmh, har ikke internett der jeg bor får tiden så har ikke sett her før nå Gatebil treffet var det jo bra oppmøte på synes jeg, selv om min bil sto på fauske den dagen såklart. Blir det noe av et bimmers treff i bodø eller blir det bare utsatt og utsatt? Er jo så nydelig vær nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Har fått tak i m10 2.2mm skiver, de passer selv om det er m10, men er så stor anleggsflate at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 var det ikke snakk om noe på torsdagen da? bare synd det er meldt overskyet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hva med ett lite treff imorgen da? Mens god været enda er her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå