S.Hafsmo Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 hadde det vært på formiddagen hadde det passet for meg, men da passer det nok ikke for noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Da er jeg nok på jobb, å så kort varsel er vell ingen som kan stille opp på? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 nå sier Yr.no at det blir sol på Torsdag alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 På torsdag er jeg nok i bilen på tur ned til tr.heim en tur... va som fan! hehe Frode: Har dere fått ordna utenfår verkstede deres? Kunne jo møttes en der som downpipe fåreslo får en stund siden? Om det går og komme seg opp der med lav bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 På torsdag er jeg nok i bilen på tur ned til tr.heim en tur...va som fan! hehe Frode: Har dere fått ordna utenfår verkstede deres? Kunne jo møttes en der som downpipe fåreslo får en stund siden? Om det går og komme seg opp der med lav bil Har rydda ja, så den er grei. Men for min del kan vi ta det i/etter helga, da er jeg forhåpentligvis ferdig med min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Etter helga, om det blir pent vær så er jeg med Skal vi bare sette en dato så vi har noe å gå ut ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 etter helga står E34'en i opplag hjemme i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Nån fra Fauske hær som veit hvem det er sin svarte E30 2d som står oppfør sykehjemme/legevakta på fauske? Står uten skilt utførr et hus som det ikke bor nån i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 sånne er det bare å hente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fagerheim Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg er med på et treff når som helst =) Er meldt damn godt vær i morgen da... På yr.no melder di overskyet og regn til nesteuka... Blir det ikke litt mange biler om vi skal ha det med verkstedet til frode og dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg er med på et treff når som helst =)Er meldt damn godt vær i morgen da... På yr.no melder di overskyet og regn til nesteuka... Blir det ikke litt mange biler om vi skal ha det med verkstedet til frode og dem ? Blir vel litt for mange ja siden det som regel står 5-6 biler der fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg er med på et treff når som helst =)Er meldt damn godt vær i morgen da... På yr.no melder di overskyet og regn til nesteuka... Blir det ikke litt mange biler om vi skal ha det med verkstedet til frode og dem ? Blir vel litt for mange ja siden det som regel står 5-6 biler der fra før. Ska nu gå bare godt, er jo god plass dær oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 en som var litt uheldig utfør telte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Hva skjedde med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 vet ikke helt ka som skjede fikk bare med meg tykk røk som kom opp fra motorn hadde tydeligg viss tad fyr i nåkka. politie og brannvæsne og ambulangsen. kom leng ette alt var under kontrol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå