Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er med på et treff når som helst =)

Er meldt damn godt vær i morgen da... På yr.no melder di overskyet og regn til nesteuka...

Blir det ikke litt mange biler om vi skal ha det med verkstedet til frode og dem ?

Blir vel litt for mange ja siden det som regel står 5-6 biler der fra før.

Ska nu gå bare godt, er jo god plass dær oppe :roll:

Vis vi alle parker ordentlig.. så e god plass :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt snpdig telefonsamtale i dag.. rundt 20.30 ikveld ringe det ett skult nummer til mæ.. æ tok telefon å person sa det va fra billilsynet.. å at bil min va oppservert med kappafjæra nedi sentrum.. æ spørte om han va seriøs å om dette va en kødd siden han ringte 20.30 med skult nummer... æ sa bare at æ kom ike til å ta denne telefonsamtal seriøst.. fær det virka helt tåpent.. person i telfon ble mer å mer forbanna på mæ.. æ flira å sa at di ikke kunne driv på sånn hær.. folk kan jo tru at det folk som bare gjør jævel.. men han sto på sitt å sa at bil skulle inn til full tenknisk på grunn av kappa fjæran.. da ble æ førbanna æ sa at han kunne se på den jævla datamaskin sin at den va gokjent i vongkorte.. ble mye blablblalba.. til slutt sa æ at ikke gadd å hør mer på han.. å han sa at han kom til å ring mæ imorra før bil SKU inn... å så la han på :lol: kommer ikke til å dra på biltilsynet før det kommer et brev i post om det :roll:

Skal ikke legg skjul på at æ va i dårlig humør fra før av når han ringte :roll:

Menne e det noen andre som har vorre borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar aldri noe slikt seriøst, fikk sms fra politiet her en dag, der vanligvis telefonnr står på telefonen, sto det "politiet". og tekstmeldingen lød:

din bil er målt i 116 km/t i laserkontroll på rv80 ut fra bodø, ta kontakt med bodø politikammer for nærmere info.

den dagen politiet begynner og sende sms fremfor å ringe, sende brev eller møte opp på døra, tror jeg de bare skal gå og ta seg en bolle.

visste uansett at jeg ikke hadde kjørt rv80 ut fra bodø den dagen. men ble litt betengt siden jeg hadde solgt e30'en dagen før:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...