MikaelR Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Æ skal nedover til mo på mandag! Korsjen av banebil oppi garsjen e det som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg skal med e30n og patrick skal med 242n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Ka skjer på mandag? edit: ja bladd tebake litt så så eg jo det.. Blir litt for langt å kjøre for en dag syns eg Frode.. Gleda meg syyyykt te sommertreff...kjøpt slicks og r dekk så har litt å bruke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Ka skjer på mandag?edit: ja bladd tebake litt så så eg jo det.. Blir litt for langt å kjøre for en dag syns eg Frode.. Gleda meg syyyykt te sommertreff...kjøpt slicks og r dekk så har litt å bruke opp Ja blir vel litt i lengste laget, men du kommer nok ikke til å angre hviss du hadde dratt! Kjør på søndag og lei hytte for 1 dag Det siste ranagatebil treffet jeg var på var det beste treffet jeg noengang har vært på. På de 4 timene treffet varte kjørte jeg mer enn jeg gjorde hele sommertreffet! Kommer du på bremsinga av e30n min på mandag 8.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Jeg skal med e30n og patrick skal med 242n. Tør du å bruk e30 ordentig før du får mappa den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Ka skjer på mandag?edit: ja bladd tebake litt så så eg jo det.. Blir litt for langt å kjøre for en dag syns eg Frode.. Gleda meg syyyykt te sommertreff...kjøpt slicks og r dekk så har litt å bruke opp Kommer du på bremsinga av e30n min på mandag 8.? Kor du skal brems den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg skal med e30n og patrick skal med 242n. Tør du å bruk e30 ordentig før du får mappa den? Mappa jo sjøl veit du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Ka skjer på mandag?edit: ja bladd tebake litt så så eg jo det.. Blir litt for langt å kjøre for en dag syns eg Frode.. Gleda meg syyyykt te sommertreff...kjøpt slicks og r dekk så har litt å bruke opp Kommer du på bremsinga av e30n min på mandag 8.? Kor du skal brems den? Skal brems hoss tjønndal og sønner i lofoten mandag 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 gleder meg til og se resultatet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 gleder meg til og se resultatet:P Du fikk vel e smakebit ikveld vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 gleder meg til og se resultatet:P Du fikk vel e smakebit ikveld vil jeg tro var du som sussa av gårde forbi mæ en plass i mellom rognan-bodø tilig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 gleder meg til og se resultatet:P Du fikk vel e smakebit ikveld vil jeg tro var du som sussa av gårde forbi mæ en plass i mellom rognan-bodø tilig i dag Kan stemme det ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 så ikke ut som den va nåkka villi til å spinn når du kjørt førbi sas iste:D (ser da sefølgelig bort ifra når du trødd han rætt før da:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 så ikke ut som den va nåkka villi til å spinn når du kjørt førbi sas iste:D (ser da sefølgelig bort ifra når du trødd han rætt før da:P) Ja den heng litt etter på 4. gir, men lada tross alt bære 0.8bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 så ikke ut som den va nåkka villi til å spinn når du kjørt førbi sas iste:D (ser da sefølgelig bort ifra når du trødd han rætt før da:P) Ja den heng litt etter på 4. gir, men lada tross alt bære 0.8bar hehehe va greit på mo, ikke så mye liv som æ hadde trudd d sku vær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå