Jonass Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Frode: Ja, selfølgelig gjør eg det Ska ha min i benken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Frode: Ja, selfølgelig gjør eg det Ska ha min i benken også Ser ut som bremseplanene går i dass, får ikke sprutet til å fungere sammen med den nye tenninga desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 BMWCCN avd. Nordland arrangerer tur til Bodø lørdag 6. juni! Program: Fellesstart fra Mo i Rana kl. 10:00 ved Bimbo veikro. Pitstop Statoil Fauske ca kl. 12:00 – plukke opp andre medlemmer underveis. Forventet ankomst Bodø – luftfartsmuseum kl. 13:00 Felles bespisning Peppes Pizza i Bodø. Forventer at folket her inne slutter opp om dette og viser sin interesse. Jeg stiller med M3'n iallfall. Vel møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 På lørdagen skal jeg også klare og komme, blir her i bodø da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 aaah come on, e jo bilcross på lørdag jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hvorfor blir det treff i Bodø hver gang jeg er ombord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Fan, er på jobb lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 f.. da må æ heng i og skru bil i morra når æ trerr av skifte i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 forresten, var det noen her som kjøpte E34 M5 bakfangeren til bm-dobbel-v? isåfall vil jeg påpeke at jeg ikke liker vedkomne som kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 aaah come on, e jo bilcross på lørdag jo! å rallycrossnasjonal skal kjøre første løp med ny motoren s38b36. har tatt noen prøve starter utenfor verkste, å den flytter seg bra gleda mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 aaah come on, e jo bilcross på lørdag jo! å rallycrossnasjonal skal kjøre første løp med ny motoren s38b36. har tatt noen prøve starter utenfor verkste, å den flytter seg bra gleda mæ regner med du skal kjøre i Sulis dær? Håper jeg får se det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Æ kan ikke kom på treffet.. skal også til dårvika å se på Rally på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 må vel ta turen innom og gløtte litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 åhh, så typisk at de to tingene kjærsjer, men har jobb tidligere på dagen, så kommer på treffet Må bare få bilen opp å go igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 åhh, så typisk at de to tingene kjærsjer, men har jobb tidligere på dagen, så kommer på treffet Må bare få bilen opp å go igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå