Fagerheim Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ikke selg din cake Joachim! Om du vil ha meire bil spar penga til ny istede førr å selg eller bruk penga på biln! Du vet like godt som mæ at du blir å anger etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hehe, ja blir å angre, får har brukt maange timer på jobb og verkstede pga den bilen, å har jo alltid ønska meg en laser blå e30 med gule lykter, så er jo drømme bilen som er på tur Kansje heller spare litt ekstra, å sette snurre på i mellomtiden? Mange her som skal til ACR foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg skal ikke. Skal stelle med bilen hjemme istedet. Begynner å bli ferdig, så da kan jeg kjøre og nyte Er meldt skikkelig drittvær på yr.no iallfall. Syns det blir værre for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Meldt bra vær på storm.no ihvertfall. drar imorgen eller tidlig fredag. kommer til og bli en konge helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 etter min mening er sommertreffet blitt en h***ette's stor fyllafestival, før dro fjortissene som kun var ute etter og skjenke seg dritings, spy, pule og slåss til gatebil-treffene, så dro entusiastene som var der for bilene sin del og kansje grilla og tok noen pils på kvelden på sommertreff. synes somertreffet for 2 år siden var allerede ille, sommertreffet ifjor var helt forjævlig, og i år blir det helt sikkert et helvette. bare min mening da, finnes vel mer bil-relaterte biltreff på acr iløpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Tror det blir bedre i år enn det har vært tidligere, nå koster det 700kr får å være på det området det skal drikkes+ at det er utenfor acr så trur dette blir ett bra opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Tror det blir bedre i år enn det har vært tidligere, nå koster det 700kr får å være på det området det skal drikkes+ at det er utenfor acr så trur dette blir ett bra opplegg! Enig her, det største problemet tidligere var allt for mange fulle folk rundt "køen" for å kome seg utpå banen. Da mener jeg ikke køen ved pit'en men midt mellom utstillingsbilene. Ifjord var det jo slik at alle måtte passere det området for å komme til både party-campen og den vanlige campen. Dette er jo endret nå og jeg har god tro på at det fungerer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Har mere tro får høst treffet, dit skal jeg med E30'n om jeg har den da. Da er det vell ikke party, kun bil i fokus, slik som det etter min mening burde vært. Fyll å bilkjøring har aldri hørt sammen.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Har ikke noe sans for arrangementsformen til Sommertreffet. Nå er ikke det rettet mot min aldersgruppe heller, så noe av forklaringen ligger selvfølgelig der. Personlig syns jeg kjøringen SKAL gå foran alt annet, men hvis flertallet ønsker det på denne måten er det jo ikke noe å si på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 men trasig at det blir slik at de med fine biler ikke tørr komme, pga fulle folk og folk med 0 interesse og fårståelse får bil! Satser på å se litt flere på høst treffet med bilene sine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvorfor blir høstreffet noe bedre? Eller er det racingtreffet du tenker på? Ikke bestandig like heldig det som skjer på banen heller. De slapp ut altfor mange biler samtidig som igjen gjorde at det snurra biler i annenhver sving omtrent. Så kom bergingsbilen og gulflagg og oppstykket kjøring. Prøver man å finne idealsporet og forbedre seg, så blir det nokså håpløst etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 var på hamarøy i dag og spotta en svart e34 520 med merce 190 spoiler holt på og brekk meg. dro forbi han og viste han finger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 fjortis drekking har ingen ting på acr og gjør. man kan godt kose drekk og grill etter en lang dag med kjøring og meking. treffe i fjor var både bra og total kaos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Nei, tenker ikke på racing treffet, da det er får de litt mere drevne kjørerne? Men høst treffet, som sommer treffet, uten party camp å tull? eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 men trasig at det blir slik at de med fine biler ikke tørr komme, pga fulle folk og folk med 0 interesse og fårståelse får bil! Satser på å se litt flere på høst treffet med bilene sine da? Tror det er mange som kommer med "Fine" biler som koster.spørs hvor man setter bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå