S.Nilsen Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Ikke hvær kveld man sitt i 3 tima utfør SAS Så bilen din sto parkert ved siden av ett buss stopp for litt siden? med varsel trekant bak?havari eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Nei, tia gikk fort når vi sto utenfor sas Skulle jo fått samla sammen ett treff som er avtalt slik at flere kan komme? eller blir alt bare med praten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Tror det blir bare med praten...håper selvfølgelig at vi kan få til ett treff med grilling og noen pils kansje når det passer for alle! viss det lar seg gjøre.. Hadde vært skøy mange BMW int folk her i bodø området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 det passer aldri for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 som sakt, oppe i lokalet på tverlandet har vi god plass, benker og grill, er bare si en dag;) Lyktene blir vell orden på i morgen ser det ut til, blir sorte blinklys og gule spredere og fronlyktene blir gul. Idag la jeg sort bodyshoots på reservehjulsbrønna siden den vises og polerte stussen fin. I morgen skal jeg lakkere bakpotta sort (siden den vises) og prøve å få polert kanten på felgene, gleda mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ok det var jo bra Først kommende lørdag?kansje det kunne passe for de fleste etter kl 1800? ?kunne vært veldig skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Men du skal gjøre noe anna med lyktene så de blir gjennomsiktige? Ja, kommende lørdag's ettermiddag kan gå det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Men du skal gjøre noe anna med lyktene så de blir gjennomsiktige?Ja, kommende lørdag's ettermiddag kan gå det tror jeg. Ja vi får se:) Førstkommende lørdag klokken 2000 er det lokaltreff for OMC salten oppe i lokalet:) Siden jeg har ett par opler så skal jeg på det iallefall, tror mikael også skal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Lurer jeg å på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Åkei, så saken er bare den at du skulle selge han noen felger, men etter lang tid solgte de til en annen? Skal vell ikke blande meg inn men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ikke hvær kveld man sitt i 3 tima utfør SAS Så bilen din sto parkert ved siden av ett buss stopp for litt siden? med varsel trekant bak?havari eller? Pungterte bare på det ene bakhjule.. å så lå reservehjule i garsjen på tverlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå