Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Men du skal gjøre noe anna med lyktene så de blir gjennomsiktige?

Ja, kommende lørdag's ettermiddag kan gå det tror jeg.

Ja vi får se:)

Førstkommende lørdag klokken 2000 er det lokaltreff for OMC salten oppe i lokalet:) Siden jeg har ett par opler så skal jeg på det iallefall, tror mikael også skal:)

Vi kan jo inviter alle hær til å kom innom på lørdag?? kan jo ha ett lite Bimmerstreff på sia OMC.. så blir det nu grilling å pilzing der å vis været e bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen ble fort dyr, det skal være sikkert. Tjener nok ikke mange kronene der alikavel. Har kontrakt med han jeg kjøpte bilen av, og der står det at han fikk med felger og dekk, men ingenting om tilstanden nei, men skal betale ham uansett.

Hviss du ikke har mulighet å bytte tilbake pga andre grunner skjønner jeg det, men er jo jeg som står som taperen her, noe som er unødvendig siden jeg kun var mellom mann akkurat der og da.

Jeg løser saken; biter i det sure eplet og betaler ut felgene selv. Nok om det, god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du missforsto litt, tengte da på han jeg kjøpte min bil av, bilen felgene og dekkene fulgte med, at du/han får en kopi av kontrakten og heller tar det opp med han, prøver bare og hjelpe deg her av rein vennlighet selv om det ikke er en eneste grunn til at jeg skal gjøre det.

har aldri solgt noe felger til naboen din, solgte de til deg, og du bytta de videre mot en bil (med mellomlegg som du sa), du ville jo ikke da si hva du ga for bilen, du ville kansje ikke si til han hva du ga for felgene heller, så om han sier "skaff meg noen nye hjul så får du bilen billig", da burde det være bra hjul, hvor bra hjul til en 5-serie får du for 2 lapper?

var ikke jeg som begynte og lage h***tte av dette, men når du begynner og henge ut folk på offentlig forum, når vi allerede har tatt denne diskusjonen tidligere på sms der du bare sluttet og skrive, må du skjønne at jeg blir J**LIG forbanna, hvis du har noe du vil si til meg kan du f.eks sende en sms eller skrive PM her, og F**N IKKE HENG MEG UT PÅ BIMMERS NÅR DU SELV HAR DRETTE PÅ DRAGET!!! blir KUN bråk av slikt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du missforsto litt, tengte da på han jeg kjøpte min bil av, bilen felgene og dekkene fulgte med, at du/han får en kopi av kontrakten og heller tar det opp med han, prøver bare og hjelpe deg her av rein vennlighet selv om det ikke er en eneste grunn til at jeg skal gjøre det.

har aldri solgt noe felger til naboen din, solgte de til deg, og du bytta de videre mot en bil (med mellomlegg som du sa), du ville jo ikke da si hva du ga for bilen, du ville kansje ikke si til han hva du ga for felgene heller, så om han sier "skaff meg noen nye hjul så får du bilen billig", da burde det være bra hjul, hvor bra hjul til en 5-serie får du for 2 lapper?

var ikke jeg som begynte og lage h***tte av dette, men når du begynner og henge ut folk på offentlig forum, når vi allerede har tatt denne diskusjonen tidligere på sms der du bare sluttet og skrive, må du skjønne at jeg blir J**LIG forbanna, hvis du har noe du vil si til meg kan du f.eks sende en sms eller skrive PM her, og F**N IKKE HENG MEG UT PÅ BIMMERS NÅR DU SELV HAR DRETTE PÅ DRAGET!!! blir KUN bråk av slikt!!!

Jeg har absolutt ikke bæsja på leggen, det er fortsatt du som har solgt noe ødelagt til noen du kjenner, og ikke gjordt opp etterpå, det er jævli dårlig gjordt. Har ikke tid til å sitte å skrive "brev" på sms. Jeg ringte deg og forklarte saken, da hørtes du forståelsesfull ut, jeg spurte om du kunne ringe tilbake når du adde tenkt på det, men da svarte du bare sms.

Jeg ga 6000,- + felgene for 2000,- for en bil som hadde register havari, måtte på eu kontroll + ubetalt årsavgift. Hviss du tror jeg skulle lure naboen min så tar du helt feil. Og de felgene hadde jeg max 15 minutter før jeg leverte dem hoss naboen.

Jeg har sletta det jeg skrev siden du syns det er så dumt at folk ser hva som har skjedd, og at du blir hengt ut. Jeg skrev at jeg trengte nye hjul siden jeg var blitt lurt. Men nå er det jo du som fortsetter etter at jeg har sagt at jeg personlig skal betale mannen som kjøpte de ødelagte hjula, og at jeg ikke gidder å plage deg mer siden du syns det er urimelig å bytte tilbake.

Vi kan holde på slik i evighet, jeg mener fortsatt at det var galt av deg, men nå driter jeg i det og betaler det selv istedet :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan spørre alle som har kjøpt noe hos meg om de har følt seg lurt, selger som regel ting alt for billig, og opplyser om alle evt feil om mangler som jeg vet om, og hva jeg selv har betalt for varen.

Kan jeg skrive under på, har gjort en god del handler med "Trollet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...