Frode_E30 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 du kan spørre alle som har kjøpt noe hos meg om de har følt seg lurt, selger som regel ting alt for billig, og opplyser om alle evt feil om mangler som jeg vet om, og hva jeg selv har betalt for varen. Kan jeg skrive under på, har gjort en god del handler med "Trollet"... Har handlet med han før, gikk supert da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 jahm... Bodø treff folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 tror du missforsto litt, tengte da på han jeg kjøpte min bil av, bilen felgene og dekkene fulgte med, at du/han får en kopi av kontrakten og heller tar det opp med han, prøver bare og hjelpe deg her av rein vennlighet selv om det ikke er en eneste grunn til at jeg skal gjøre det.har aldri solgt noe felger til naboen din, solgte de til deg, og du bytta de videre mot en bil (med mellomlegg som du sa), du ville jo ikke da si hva du ga for bilen, du ville kansje ikke si til han hva du ga for felgene heller, så om han sier "skaff meg noen nye hjul så får du bilen billig", da burde det være bra hjul, hvor bra hjul til en 5-serie får du for 2 lapper? var ikke jeg som begynte og lage h***tte av dette, men når du begynner og henge ut folk på offentlig forum, når vi allerede har tatt denne diskusjonen tidligere på sms der du bare sluttet og skrive, må du skjønne at jeg blir J**LIG forbanna, hvis du har noe du vil si til meg kan du f.eks sende en sms eller skrive PM her, og F**N IKKE HENG MEG UT PÅ BIMMERS NÅR DU SELV HAR DRETTE PÅ DRAGET!!! blir KUN bråk av slikt!!! Jeg har absolutt ikke bæsja på leggen, det er fortsatt du som har solgt noe ødelagt til noen du kjenner, og ikke gjordt opp etterpå, det er jævli dårlig gjordt. Har ikke tid til å sitte å skrive "brev" på sms. Jeg ringte deg og forklarte saken, da hørtes du forståelsesfull ut, jeg spurte om du kunne ringe tilbake når du adde tenkt på det, men da svarte du bare sms. Jeg ga 6000,- + felgene for 2000,- for en bil som hadde register havari, måtte på eu kontroll + ubetalt årsavgift. Hviss du tror jeg skulle lure naboen min så tar du helt feil. Og de felgene hadde jeg max 15 minutter før jeg leverte dem hoss naboen. Jeg har sletta det jeg skrev siden du syns det er så dumt at folk ser hva som har skjedd, og at du blir hengt ut. Jeg skrev at jeg trengte nye hjul siden jeg var blitt lurt. Men nå er det jo du som fortsetter etter at jeg har sagt at jeg personlig skal betale mannen som kjøpte de ødelagte hjula, og at jeg ikke gidder å plage deg mer siden du syns det er urimelig å bytte tilbake. Vi kan holde på slik i evighet, jeg mener fortsatt at det var galt av deg, men nå driter jeg i det og betaler det selv istedet har ingen ting imot at folk vet hva som har skjedd, og du får mene akkurat hva du vil selvsagt. men du kan altså ta deg en bolle på at jeg har noe imot falske beskyldninger og at du prøver og fremstille MEG som en svindler fremfor masse folk, i en trefftråd av alle plasser faktisk. sletter de inleggene jeg har skrevet om denne saken og hvis du har noe mer kvin og komme med, får du ta det med kun meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 jahm...Bodø treff folkens? beklager så meget... hadde på ingen måte lyst til og komme med masse OT og ødelegge stemninga i tråden, måtte bare forklare min side av saken også så jeg forhåpentligvis slipper at hele bimmers ser stygt på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Skjønner det Ikke no særlig at folk skal tro man er tulling og svindler når man ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 JoCCE: så du sto utenfor SAS der igår en stund, tengte jeg skulle komme bort og si hei, men fruen ville hjem og se et eller annet program på tv'n:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Skjønner det Ikke no særlig at folk skal tro man er tulling og svindler når man ikke er det. Var nok bare et enganstilfelle/en uheldighet som jeg og snorre ikke blir enige om. Vil ikke fraråde noen å handle fra ham, jeg har handlet fra ham og han fra meg før, alltid gått supert. Men vet at jeg skal i framtiden ha klarere avtaler ved kjøp/salg uansett hva, hvem og hvordan for å unngå slike uenigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Blir det nokka treff i Bodø i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Blir det nokka treff i Bodø i sommer? har vært prat om træff i flere mnd nu, syntes det skal bli snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 er vel bare et spørsmål om hvor man skal ha et slikt lokal-treff, hva treffet skal gå ut på, og når. Vet grilling og bilprat er vanlig... vw-audiclub har slike "lokal-lagstreff" på peppes en gang i blandt, har hørt om grilling og dragrace også faktisk men da er man tilbake på dette med plass igjenn... så burde man kansje ta hensyn til vær også, men det ser jo ikke ut som noe problem fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Transam77 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 er med jeg også om det stemmer med jobb og alt. Bor på Rognan så skal ikke være noe problem og komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 JoCCE: så du sto utenfor SAS der igår en stund, tengte jeg skulle komme bort og si hei, men fruen ville hjem og se et eller annet program på tv'n:P Hehe, ja vi måtte bare ned i byen å ha oss litt mat, men ble stående å se litt på biler der Så du rulle forbi, fått senka den litt forran? mener og huske den var høyere før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 hehe, kjørte rundt med ca 50kg stereo og kansje 100 kg verktøy og deler før, så da virket den sikkert litt baktung, litt mye SUV-faktor fremme enda ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 jeg selger bosch senkesett billig snorre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 ohh, så den var bare segen på ræva før ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå