Deep Dish Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 8500,- førr å omprogramer den?!?! ekke det en jobb som tar noen tima max? Fant en 528i e39 iste æ fikk vældi lyst på! Men skulle vell solgt e30'n først :/ Du betaler jo selvfølgelig for softwaren itillegg til selve jobben.! Er ikke akkurat noe du laster ned fra en xs side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 JoCCe, veit av en jævli fin e39 her i byen som e te salgs skjønn egentli ikkje ke du venta på egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Nei skjønner jo det da, men 8600,- for og laste inn ny programvare i bilen er dyrt likevell synes jeg da. Kan dra innom de imorra og høre hva de gjør Andreas, joda, har sett og hørt om den bilen, synd han skulle ha så mye får den (A) Men fåralldel, meget pen bil du har, utenom eksos og felgene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 tar ca en dag det de gjør, først leser de av feilkoder så bilen ikke har noen feil som lager problemer, så kjører de en tur med pc tilkoblet for og lese av alle verdier (turbotrykk, eksostemp, CO osv), så sender de det til FMS (fms.no) flissundet motorservice der de lager et nytt oppsett med turbotrykk, følerverdier osv, så sendes oppsettet tilbake og lastes inn i bilen og alt testes med nye avlesninger, de sier at de KAN programmere opp sikker 600 skrytehester på en 3 liters turbodiesel, men da med masse feilkoder og bilen vil bli lite kjørbar. drar man til oslo får man også benket, slik vet de erfaringsmessig hvor mye de kan hente ut av hver enkelt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Å det er såpass ja! da skjønner jeg at det fort koster litt siden hver bil får sitt spesial lagde oppsett optimalisert til seg selv ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 ska dra og bestile eu kontrol i mårra noen som plass og andbefalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 ska dra og bestile eu kontrol i mårra noen som plass og andbefalle Jeg har brukt Mekonomen, veldig fornøyd med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 anbefaler østbyen, såklart billigere hos mekonomen men så er jo østbyen autorisert bmw-verksted... brukte de når jeg hadde eu-kontroll på e30'en, gikk helt greit, anmerket gjennomrustne bremserør, en foring som mer eller mindre manglet på ene bærearma fremme og flere slike viktige (sikkerhets-detaljer) fremfor sånnt som manglende skiltlys, antydning til matt reflektor og slike ting som folk skifter uansett. salgsdelen der kan vel heller diskuteres, har vært innom der og sett på flere e39 før jeg kjøpte min og har liksom aldri fått noe særlig mer info enn det jeg har bedt om, spurte forleden dag etter jeg hadde fått pris på inspection 2 om litt info om en 520 d som sto utenfor, fikk da til svar at det sto på lappen som hang i speilet, og da jeg spurte om og få låne nøkkelen for og se litt og kansje prøve den bort til city nord og tilbake var "hvorfor det?, du har jo en slik bil", jeg sa at jeg bare gjerne kunne tenke meg og se siden den hadde lyst skinninteriør og manuelt gir, noe jeg ikke har fått studert nærmere på en e39. han at så lenge jeg ikke hadde tengt til og kjøpe den var det uaktuelt, sa ikke noe og dro heller på sulland og gløttet litt på den nye caddy'en og ble påprakket og informert om caddyen på alle mulige måter, og fikk omtrent ikke lov til og gå derifra før jeg hadde prøvekjørt den. om et halvt år kommer jeg kansje til og kjøpe arbeidsbil, og blir helt klart en caddy. så kommer aldri til og gjøre noe annet enn "verksted-tjenester" hos østbyen, siden verksteddelen er suveren salgsdelen kan heller gå og ta seg en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 skal sies at jeg har bare snakket med en av selgerne på østbyen også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe, sulland, eller bodø bil skal ha ros får meget gode bil selgere. kommer bort og prøver og selge uansett om man er 50år å ser muljonær ut, eller 20år og i arbeidsklær Var og å skulle se på en e39 på sulland idag, men rakk det ikke før de stengte, noen som vet om de har åpent imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe, sulland, eller bodø bil skal ha ros får meget gode bil selgere. kommer bort og prøver og selge uansett om man er 50år å ser muljonær ut, eller 20år og i arbeidsklær Var og å skulle se på en e39 på sulland idag, men rakk det ikke før de stengte, noen som vet om de har åpent imorgen? Åpningstider Verksted/delelager Man - Fre 7.00 - 16.30 Bilsalg Man - Fre 8.00-16.00 (Tor 19.00) Lør 11.00 - 14.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Tusen takk for raskt svar Da kan jeg dra å se på den imårra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 hvilken skal du og se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Trollet. jeg har hatt en del med "østbyen" og gjøre..og det har vært både og med dem.. de bulket døra mi da bilen var på verksted!!for og skifte vindus heis,små merker men uannsett!de retta og lakket døra for meg,men jeg ble fri for bil i 2 dager og fikk ikke noe tilbud om låne bil! og en annen gang da "stefaren" min var og prøvde en BMW X5 dær.. så fikk han høre etter prøve kjøring at.. vist han ikke hadde tenkt og kjøpe bilen etter prøve kjøring samme dag! så skjønte ikke selgeren hvorfor han prøvde den! seriøst dette er en dyr bil!og "stefaren min"tjener ikke under 2,3 mill i året (dette ikke for og skryte)men da handlet han en bil en annen plass veldig enket for og si det sånn!la oss si det sånn..selgeren som sa dette er ikke selger lengre En BMW X5 koster nok til at man må få lov til og tenke på det!noen dager etter prøve kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 veit faktisk ikke, modern som sa at de hadde en inne ^^ var utenfor der og titta idag men så ikke noen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå