Trollet_ Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 s.nilsen: er vel temmelig provisjonsbasert dette bilselger-yrket, tror noen KUN er interessert i og selge, hva de selger og om de får en fornøyd kunde driter de i, bare de får solgt, og får være en "god selger"... Men det er selvfølgelig kun NOEN selgere som er slik. finnes mange brae selgere også. Jocce: var og prøvekjørte en oxfordgreen 523iat hos sulland for ca et år siden, vet den sto der forrige måned også, ellers hadde de også en mørk 520d med lyst skinninteriør, har vel også en grønn e46.... folk gitt opp disse "treffene"? hva med en is på esso på leira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 hmm, var den 523'n hun snakket om Men, var ikke helt som jeg ville så får fortsette og lete litt til da veit ikke? jeg er med på treff, må bare blåse litt støv av stakkar bimmern Så en sort e34 i byen igår, med sota ruter helt frem osv, 18/19" hjul. hvem er dette sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 har også sett den men aner ikke hvem det er sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Det er en kompis av meg som har den..er hær i jobb sammenheng. Men fargen på denne jeg snakker om er mørk blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 hmm, ja muli det er samme bilen det er snakk om da ;D så ikke gærn ut værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Noen her inne som vet om en manifoil til M20b25? ikke til turbo..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 trur d står en på dompen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 ohh, kansje vi kan fær dit å se imårra da ;D 325 på dompen.. hum ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 320-323-325 passer vel overens hvis ikke jeg tar helt feil? husk eksosbandasje da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Ja, er vell likt på alle 6 sylindra? Samme dimensjon å? ` eksosbandasje, har ikke dette på min, gir det no mere effekt med varmere eksos, som er merkbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 går d ikke å bruk en fra en e34 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 veit ikke om vinkeln e den samme på e34? men vil tru det går sia de motoran går om enann, da såklart de gamle e34 så hadde m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 En kompis ringte meg å spurte oim jeg hadde manifold til 325. Jeg har en liggende:) Er det du som skal har den? Er vel ikke så mange her i byen som trenger 325 e30 manifold:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 når jeg tenker meg om er det mulig jeg også har noe liggende under trappa hvis ikke det er kastet, kan se:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 BMWe30 (even?) nei, er ikke jeg som skal ha, var joakim "kimmen" som hadde fått sprekk i sin til banebilen skjønner du Han har kansje snakka med flere ang dette da? :;D MEN, bimmerstreff?? drar på ferie på mandag å blir borte i 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå