Elliott Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 kan vi ikke ta ett på søndag da? er jo meldt bra vær og greier:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 BMWe30 (even?) nei, er ikke jeg som skal ha, var joakim "kimmen" som hadde fått sprekk i sin til banebilen skjønner du Han har kansje snakka med flere ang dette da? :;D MEN, bimmerstreff?? drar på ferie på mandag å blir borte i 2 uker.. Even her ja;) Okay, husker ikke navne hans, men det høres ut som det er samme person Er på jobb nå, så jeg kan desverre ikke delta på noe bimmerstreff før om 14dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Noen som vet om det gaar x6 i bodo? Saa en jaevli feit en her i bulgaria i gaar. Den var mork rod, senka med stoore felger.. Faktisk forste x6 jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ja, han skulle å hente manifoilen idag på skroten, så det årna seg:D treff om 14dager da? hjemme fra ferien da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Noen som vet om det gaar x6 i bodo? Saa en jaevli feit en her i bulgaria i gaar. Den var mork rod, senka med stoore felger.. Faktisk forste x6 jeg har sett.. så 2stk på ferge kaia i dag de e bra rå. var fra texas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Noen som vet om det gaar x6 i bodo? Saa en jaevli feit en her i bulgaria i gaar. Den var mork rod, senka med stoore felger.. Faktisk forste x6 jeg har sett.. så en helt hvit med shadowline detaljer og STOOORE felger i sverige, sinnsykt rå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... mId=815197 <<----løp og kjøp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Skal prove aa faa knipset et bilde eller 2 av noen av de lokale bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 er det samme travers på e30 320'n som 325'n ?? min travers er knekt!! så trenger ny,haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 ja traversen er samme, værtfall sålenge det er pre facelift, er nok samme på facelift å, sjekk opp med dele nr på nett ;D Lenge siden jeg har sett e30'n din så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 jaokei takk ;P ja,merka en liten slakk når æ ga gass osv, å trudde først det va nån foringa men va nok litt værre enn det kosta jo faen mæ 10k før en ny travers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 sveis han! haha! fått biln godkjent nu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 hehe,tænkt å sveis han først,men hele driten e vridd seg,så det blir satans mye arbeid,ja,biln e godkjent,må bærre på ætterkontroll nu på tirsdag,så kan æ dra å hent skiltan! men ser ut som det blir utsatt tel den e kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 ja, sånne dela e ulovlig å rætt å sveis på uansett så villa bytta den hmm, ka du mått på ætterkontroll før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 hehe jepp,håll på å leita ætter ny nu;) fikk mangellapp på sotinga på framvinduan,batteriet var ikke festet, og mangla tuv papir på fjæran traversen er vel den samme fra preface til face? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå