Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir hvertfall ingen flere treff i regi av BMWCCN for de som venter på det. Dere er nok pent nødt til å ordne noe på egen hånd.

Personlig syns jeg det er greit. Det er generelt manglende interesse for tiden (jevnt over i hele år faktisk) og da er det jo greit å få gjort andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det at jeg ikke har garasje plass til 3 biler, og vil ikke bruke e30'n i vinter.

Og er heller ikke kjempe økonomisk og ha 3 biler med skilter. men e30'n... er jo den bilen jeg har drømt om i mange år :D

Savner litt min gamle gangster e30! Trengte ikke være så hysterisk redd får den, var en e30 som kunne brukes! :D

lvdvy6g3pu2rpu6y53ug.jpg

Er vell bare jeg som er over redd får den nye e30'n?

kkwexjtj5qfut5np5gl0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt å være redd for bilen sin. Kan bli litt slitsomt i lengden, men heller det enn å kjøre rundt i en bil som ikke gir deg noe.

Pen bil forøvrig og skjønner deg godt. Finn vinterlagringsplass til E30'n, så blir det som å få en ny bil til våren. Sånn føler jeg det hver vår når jeg tar ut M3'n. Er noe spesielt med den første kjøreturen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mats: ja bilen din er jo ferdig grunna, rett litt på hjulbuene bak så er det bare og lakke ;)

Dan: Ja, lagrings plass har jeg vell egentlig, men vil ikke la den stå hvor som helst.. vil jobbe litt med den om jeg skal ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra oslo som skal ha den, skulle komme og hente den når han fikk ferie, så han har overført en liten sum og bestilt fly bilett så.

Dan: Jo takk! :D Kan jo, når jeg blir eldre og får hus med stor garage bygge meg en ny e30. Ja'a har sett veldig mye på e39, ringt på noen osv.

528i.. er vell m52 maskin i denne? mye tull med denne motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...