Trollet_ Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Du vil få 20% i startbonus, er det meste de har lov til og gi, normal bonusøkning er 10%pr år, men de har "lov" til og stille opp bonusen 10% pr halvår dersom konkurerende selskap tilbyr "mer" bonus. trikset er og ringe en gang i halvåret og si at f.eks if tilbyr 10%mer bonus så ordner de det kan også nevne at for oss som er under 24år får igjenn ungdomstillegget hos gjensidige dersom man kjører skadefritt fram til men er 24år, og for oss som kjører e39 som er relativt tunge biler (tror min er 1850 kg) med store eller større motor enn "normalt", vil det sikkert bli en liten slant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ja vi er bare 4 nå, det er plass til 2 til. Men sykt mange som er interessert i å være med. Mangler du garasjeplass? hva koster disse garasjeplassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Ja, årner seg nok med forsikringa til slutt Har nå brukt e30'n de siste dagene og er så i tvil på åssen bil jeg skal ha. Liker e30 og e34 kjempe godt pga utseende, med er gamle biler, e39 er ikke sååå gammel, og ser bra ut... Hoff.. blir jeg ikke fornøyd er det jo bare og selge nokk en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hvis det går an å skru i disse garasjene dere snakker jeg om, vil jeg gjerne vite hva som må til for å få bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Still dere i en god kø bak meg folkens:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Men kan jo nevne at vår garasje blir tom nå, ca 90 kvadrat, alarm, 2100kr i mnd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 hvis det går an å skru i disse garasjene dere snakker jeg om, vil jeg gjerne vite hva som må til for å få bruke dem. Er vel ikke garasje, men store lagringslokaler da.. Du kan godt komme å se, skal av med toppen min ikveld så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Plages du med e30'n frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Plages du med e30'n frode? Har brent en eksosventil så skal ta av toppen ikveld og bestille ny ventil. Skal bremse på nytt på sommertreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ahaaaa!! mager blandign på grov mappinga eller? :/ Kjipt når sånn skjer, men men! Flere enn frode som skal til mo på høst treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Var noe som hengte igjenn med forrige sprutet, fikk aldri ned temperaturen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 hvis det går an å skru i disse garasjene dere snakker jeg om, vil jeg gjerne vite hva som må til for å få bruke dem. Er vel ikke garasje, men store lagringslokaler da.. Du kan godt komme å se, skal av med toppen min ikveld så.. Nå reiste jeg ut for en uke siden, så det blir vel ikke før om 5 ukers tid at jeg kommer hjem. Lagringingslokaler måtte vel gjort susen, eneste er at jeg skulle gjerne hatt en løftebukk akkurat når kassen skal ned. men hadde man bare hatt lokale til å få av svingarmene bak, så jeg kunne fått bmw i byen til å presset på nye foringer. samt evt. bytte diff og noen hjullager. syntes jeg hørte no uling fra bakakslingen et sted rett før jeg satte bilen fra meg når jeg reiste ut. Holder du til der Ørjan brukte å ha den svarte 200sx'n sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 trenger ikke løftebukk får å bytte girkasse, nå er du bare kresen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 hvis det går an å skru i disse garasjene dere snakker jeg om, vil jeg gjerne vite hva som må til for å få bruke dem. Er vel ikke garasje, men store lagringslokaler da.. Du kan godt komme å se, skal av med toppen min ikveld så.. Nå reiste jeg ut for en uke siden, så det blir vel ikke før om 5 ukers tid at jeg kommer hjem. Lagringingslokaler måtte vel gjort susen, eneste er at jeg skulle gjerne hatt en løftebukk akkurat når kassen skal ned. men hadde man bare hatt lokale til å få av svingarmene bak, så jeg kunne fått bmw i byen til å presset på nye foringer. samt evt. bytte diff og noen hjullager. syntes jeg hørte no uling fra bakakslingen et sted rett før jeg satte bilen fra meg når jeg reiste ut. Holder du til der Ørjan brukte å ha den svarte 200sx'n sin? Vi bytta motor på ørjan sin 200 hoss oss ja. Han gjorde egentlig det meste selv da.. Hoss meg og patrick er det kun plass til 2 biler, men er en meget bra garasje/verksted. Du får komme å se når du kommer hjem vel Tok av toppen min på 1time og 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 mnjaaa, topp på rød e30... hehehe Kun en ventil som er ødelagt hos deg frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå