Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Satan i gatan.. han som sa han skulle ha bilen min og hadde bestilt flybiletter og alt sendte mld idag og sa at han hadde fått en stor utgift på huset sitt slik at han ikke kunne kjøpe bilen, nå 1 dag før han skulle hente den. Irriterene at jeg har sakt nei til flere som har vært interisert, og at autodb i tilleg kuker no jævli nå ikveld!! åhh! :P

Mange som skal til Mo til helga da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan i gatan.. han som sa han skulle ha bilen min og hadde bestilt flybiletter og alt sendte mld idag og sa at han hadde fått en stor utgift på huset sitt slik at han ikke kunne kjøpe bilen, nå 1 dag før han skulle hente den. Irriterene at jeg har sakt nei til flere som har vært interisert, og at autodb i tilleg kuker no jævli nå ikveld!! åhh! :P

såpass, det var ikke helt bra! Så med andre ord ska du kjøre E30 til mo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hadde ikke du fått depositum da?

Hvilken pris ble dere enige om? Har en kompis som er intressert i e30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss Joakim, er jo flat pedal på bilsalget ditt! Kan ikke si det samme om mitt :P

Jeg tar nok turen nedover ja, egentlig skulle jeg ha vært i garasjen å sparkla volvo...har jo fått skryt med en lei bismak av mats idag, han påstår jeg er meget flink til å legge på sparkel! hehe!

Men det er jo sesongens siste treff...blir jo lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...