Ivrig86 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Snakket med di nå å det var 80 ferdig montert med moms =) Også ca 13 for sachs clutch ferdig montert =) Men originalen holder den å sa di... Men tja.... ville kanskje byttet den i samme slengen? Eller kjørt å sett kanskje?? Di hadde ikke programvare til SMG'n da men... jeg syns den girer no helt jævlig kjapt nå å så da går det jo bra =) Blir nok å satse på dette til sommeren =)
///Mysild Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 si ifra når du er i krsand da... så skal vi få tatt noen ordentlige bilder av kjerra
Mauro Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Nydelig M3 Blir nok en e46 m3 på meg også etterhvert !
Ivrig86 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 fikk pokal for 1plass modifiserte biler produsert etter 2000 på bmwccn treffet på våler.... var bare min som var modifisert da hehe menmen det var gøy uansett Myshild kan gjerne legge ut noen bilder om han tok noen =)
leif harald Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Drømmebilen Hvor store er K sport bremsene dine forran?
Ivrig86 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Drømmebilen Hvor store er K sport bremsene dine forran? 380 med 12 stempla calipere =) PS: Minimum 19" felger ;P
Ivrig86 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 blir forresten også nye dekk neste år Da kommer pirelli med noen Nye som kalles bare "p zero"... skal være mye mer "slicksaktig" =) Så di må prøves... kjører p zero nero nå å syns det sitter rimelig bra Så blir gøy med P zero dekka som det er mye mer større felter ren gummi uten mønster lissom... legger ved bilde av p zero nero å den nye p zero kommer
Ivrig86 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 lurer også på å sota frontlampene å blinklysa forran bittebittelitt grunnet steinsprut i frontlampene... å lakkere frontfanger,bakfanger å skjørter... gleder meg på en måte til vinteren hehe men samtidig ikke... men blir digg å få lakkert opp litt grunnet steinsprut
Ivrig86 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Fått på xenon diodeparklys fra dioder.no og snitcher stabstag i motorrom=) Ble helt konge... Eneste var at parklysa lyser nesten ikke på dagen men det er jo pga det er diode så blir bare en prikk synlig på dagen ;P Men knallbra på kvelden Også har jeg greid å skade armen på jobben så er sykemeldt en uke el to så håper bli ferdig meg veivesenet å godkjenninga av senkesettet Di er helt hjernedøde på billingstad.... hadde med papirer på originalhøyde fra bmw,tuv på senk, overgangstabell på dekk i tilfelle, og 4kontroll arka men neida.... di kunne tydeligvis ikke lese der så det var ikke bra nok :S... Da ble jeg mildt sagt oppgitT!!!! Så venter på papir fra bmw norge +++ så skal jeg ta rotta på di =) hehe
///Mysild Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 likte ikke klisterene på lyktene jeg da... men det er vel smak og behag
Ivrig86 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Da har jeg lagt bilen til salgs... Satt den litt høyere enn di få andre med smg,navi,skinn osv grunnet litt mer spesiell =) Den rette kjøper betaler den rette sum Bud er selvfølgelig aktuelt! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 659#bilder
vetu03 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Hvorfor selge?? hadde ikke du planer om presse til sommeren og alt? Hmm, hadde jeg bare hatt 630k nå så Men kan ikke innrømme jeg har det for tiden. Edit: Leste nå at det var pga leilighets kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå