Ivrig86 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Vurderer veeeeeeeeldig å få lakkert felgene blank svarte el mørkegrå nå å mulig en liten stripe i bilens farge rundt..... hmmmm
m3thecar Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Himla deilig og se at gamlebilen sviver ennå ... de m`bila gir seg aldri =)
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Himla deilig og se at gamlebilen sviver ennå ...de m`bila gir seg aldri =) lol! var det din gamle!? ble finere ved eierskiftet da! hehe... har du rød m3 nå? eller har du bytta igjen?
m3thecar Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Nye felger og noe folie på taket og carbon panser. vet ikke helt jeg, hadde ikke lyst op pimpe den opp for masse jeg, derfor jeg fikk så godt for den når jeg solgte den =)
m3thecar Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 ja myser rundt i den røde nå, eller det pleier være dama som kjører rundt i den ! =) kan selges som damekjørt da =)
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Nye felger og noe folie på taket og carbon panser.vet ikke helt jeg, hadde ikke lyst op pimpe den opp for masse jeg, derfor jeg fikk så godt for den når jeg solgte den =) men ble jo kul da nokså poppis overalt blir du å se til neste år på bimmerstreff eller?
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 ja myser rundt i den røde nå, eller det pleier være dama som kjører rundt i den ! =) kan selges som damekjørt da =) hahaah ^^
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 ja myser rundt i den røde nå, eller det pleier være dama som kjører rundt i den ! =) kan selges som damekjørt da =) hahaah ^^ Hehe, evig bra!! Tror det kunne blitt rått med lakkerte felger.. Ta å få photoshoppa det
m3thecar Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Nye felger og noe folie på taket og carbon panser.vet ikke helt jeg, hadde ikke lyst op pimpe den opp for masse jeg, derfor jeg fikk så godt for den når jeg solgte den =) men ble jo kul da nokså poppis overalt blir du å se til neste år på bimmerstreff eller? klart bilene jeg har er poppis neida . mulig d blir den nye type m3 er ikke sikker ennå . meget sugen på og få til en sladde bil også, men får se. når er første treffet da ? er klar jeg =)
///Mysild Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Nye felger og noe folie på taket og carbon panser.vet ikke helt jeg, hadde ikke lyst op pimpe den opp for masse jeg, derfor jeg fikk så godt for den når jeg solgte den =) men ble jo kul da nokså poppis overalt blir du å se til neste år på bimmerstreff eller? klart bilene jeg har er poppis neida . mulig d blir den nye type m3 er ikke sikker ennå . meget sugen på og få til en sladde bil også, men får se. når er første treffet da ? er klar jeg =) uuuu første sommerdekk treff må vi vel få til i april eller noe kanskje ?
Ivrig86 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 sjekket pris på lakk=) 1800 for glassblåsing å brennlakkering i blank svart =)
m3thecar Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Tror det kan bli kult med sort blank ivrig . kjør på
m3thecar Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Nye felger og noe folie på taket og carbon panser.vet ikke helt jeg, hadde ikke lyst op pimpe den opp for masse jeg, derfor jeg fikk så godt for den når jeg solgte den =) men ble jo kul da nokså poppis overalt blir du å se til neste år på bimmerstreff eller? klart bilene jeg har er poppis neida . mulig d blir den nye type m3 er ikke sikker ennå . meget sugen på og få til en sladde bil også, men får se. når er første treffet da ? er klar jeg =) uuuu første sommerdekk treff må vi vel få til i april eller noe kanskje ? april jah, håper ikke det kommer no snø iår . husker treffet på travbanen tidlig iår , SATTAN og kaldt det var
vetu03 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 sjekket pris på lakk=) 1800 for glassblåsing å brennlakkering i blank svart =) Pr felg eller for alle? Var vel egentlig ikke ille uansett hva det var for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå