Gå til innhold

Mista lappen?

JoCCe
 Share

Mista lappen?  

124 stemmer

1. 1. Mista lappen?

• Ja
      41
    • Nei
      86

Anbefalte innlegg

Sittet å lest masse på forumet ikveld, å har fått konklusjonen at det er menge her inne som har mista lappen. Noen som vil dele med oss andre? Slik at vi skjønner at vi ikke er alene :P hehe

Jeg mista foresten lappen når jeg kjørte hjem fra jobb 0100 ei lørdagsnatt. Da jeg trodde en a4 ville drage ut fra lyskrysset. Ble 118 i 70sona før blå lysa kom på...

10mnd, 10 ooo,- og 16dager betinga dom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde nesten samme scenario som deg jocce.

Var ute en fredags natt kl 01. Jeg kjørte fra en gammel haug av en primera, som få minutter senere viste seg å være sivil.

Jeg ble tatt i 130 i 70 sona, men fikk det ned til 114km/t. Altså 1km/t unna betinget dom.

Fikk 8mnd, samt 9500kr i bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mista lappen ordentlig 2 ganger.

Første gang møtte jeg snuten,og den klokka meg i speilet på ca 700m avstand til 116km/h i 80 sone.

Rettsaken drøyde ut,og jeg fikk igjen lappen etter 2.5 mnd,og etter rettsak ble jeg dømt til 5 mnd uten lappen,men siden jeg hadde fått tilbake lappen leverte jeg den ikke tilbake,og kjørte som før,og dette gikk greit.

Andre gang møtte jeg snuten i sivilbil,og ble klokka mens jeg var ute av dems syn,og ble klokket inn rundt en blind sving,og ble selvsagt dømt.

Dette var også i 80 sone,og hastigheten var 123km/h.Denne gangen ble jeg lappløs i 5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mista lappen i en 60 sone jeg, ble vistnok tatt i 114kmt på gjennomsnitt måling, målinga var 2.33km lang. ble fratatt korte å skulle vist ikke få de tilbake på 16mnd! skulle tro jeg hadde fyllekjørt. (gjore ikke det da men) så viste det seg etterpå at 60sonen som de hadde målt meg i var bare 1km lang, men var på ingen måte mulig å få lakris mennene til og henlegge saken, men fikk laga meg en liten avtale med di så jeg slapp unna med 8mnd og ingen bot;) får korte om ca 1mnd nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg svært lite om dagen eg mista lappen,

Kjørte fra jobben som vanlig og på vanlige vestlandsveier er ikkje 110 km/t noe bra fart kl 15:30 på lyse dagen, Møtte først en buss som eg gikk fint klar, runda svingen der kom vogntog midt i veien.. Måtte legge bilen etter støypekant for så å bli smalna inn av vogna som sjåføren ikkje klarte å få inn tidsnok..så var det i fronten på personbil for så å stoppe i fjellveggen 6 meter lenger bak personbilen..

mista lappen 3 mnd(hadde advokat) 7500 i bot..og måtte ta opp igjen oppkjøring og teori seff...

først ville tingretten gi meg 6 mnd uten lappen så derfor skaffa eg advokat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at dem roter andybooy.

Dem er jo så fryktelig opptatt av at andre skal følge regler,men dem klarer jo ikke å følge regler selv.

hehe, ja jeg vet, tror de var mer opptatt av å se hvor fort jeg kjørte i gamle transit varebilen, en å tenke på hvor de målte meg:p jeg er lokalkjent der jeg ble stoppa, de hadde aldri vært dær før, så jeg ble helt paff da de sa jeg kjørte får fort i 60sonen, får jeg viste jo hvor den var, men tenkte ikke mer over det før noen uker seinere når vi kjørte dær, da så jeg at de F*** ikke stemte i hele tatt de han politimannen sa;) så da var de å ringen halle verden rundt får å finne karen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg som fikk dom på torsdag.. 201 i 80 sona.. 4,5år uten lappen

de var MYE :shock: uff, å jeg som syns 8mnd går langsomt.

Vel han fikk for 2 dommer...

først mista han lappen for 201 i 80sona + at han stakk av og gjemte bilen.

Så noen månder senere kjørte han i fylla, 2passasjerer og moste bilen.

For dette fikk han:

Ikke igjen på forsikringa for knust bil (selvsagt)

8000,- i bot

4,5 år uten lappen

90daga fengsel.

Men så for noen månder siden ble han dømt i en voldssak.

fikk 2månder i fengsel for det.,..

Så han skal iallfall spikre paller i 5 månder...

Til pass åt han... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompis av meg som fikk dom på torsdag.. 201 i 80 sona.. 4,5år uten lappen

de var MYE :shock: uff, å jeg som syns 8mnd går langsomt.

Vel han fikk for 2 dommer...

først mista han lappen for 201 i 80sona + at han stakk av og gjemte bilen.

Så noen månder senere kjørte han i fylla, 2passasjerer og moste bilen.

For dette fikk han:

Ikke igjen på forsikringa for knust bil (selvsagt)

8000,- i bot

4,5 år uten lappen

90daga fengsel.

Men så for noen månder siden ble han dømt i en voldssak.

fikk 2månder i fengsel for det.,..

Så han skal iallfall spikre paller i 5 månder...

Til pass åt han... hehe

ja vis de var så ille så var de tilpass får han. men håper han lærer av de dær da! jeg kåmmer værtfall til og være litt mer forsikti med kjøringa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...