Gå til innhold

Mista lappen?  

124 stemmer

1. 1. Mista lappen?

• Ja
      41
    • Nei
      86

Anbefalte innlegg

Skrevet
kompis av meg som fikk dom på torsdag.. 201 i 80 sona.. 4,5år uten lappen

Unnskyld meg, men da er han en jævla tulling..

Og ikke kom her og motsi meg engang!

Tulling som kjører i 200,og ikke kjører fra dem ja.

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjørte ifra dem... men ble en helvetes sak av det

endte iallfall med at en av passasjerene i bilen sprakk i politiavhør...

Men er galskap da på di veiene som er her...

Noe annet i tyskland

Skrevet
Typisk at dem roter andybooy.

Dem er jo så fryktelig opptatt av at andre skal følge regler,men dem klarer jo ikke å følge regler selv.

hehe, ja jeg vet, tror de var mer opptatt av å se hvor fort jeg kjørte i gamle transit varebilen, en å tenke på hvor de målte meg:p jeg er lokalkjent der jeg ble stoppa, de hadde aldri vært dær før, så jeg ble helt paff da de sa jeg kjørte får fort i 60sonen, får jeg viste jo hvor den var, men tenkte ikke mer over det før noen uker seinere når vi kjørte dær, da så jeg at de F*** ikke stemte i hele tatt de han politimannen sa;) så da var de å ringen halle verden rundt får å finne karen:p

Har lenge prøvd å få se filmen og få ett møte med politijuristen min lenge nå men har gitt opp. Så lite hjelpsomme alle mann! Ingen svarer på mail, må jo vente 15min får å få beskjed om at han jeg skal snakke med ikke er der / på ferie ol. Irriterende!

Når jeg ble stoppa var jeg livredd å sa ikke stort der jeg satt i poiltibilen med kamra rett i tryne å mista lappen som jeg ikke hadde hatt 1mnd engang. Så når vi kom ut av bilen å utenfår kamra sonen sa jeg til politimannen: Hvorfår hadde ikke du blålysene på når du tok meg igjen(ca 3km bak meg da) siden jeg så på filmen at du kjørte i 207km/t med sivil bil? da svarte han bare at jeg ikke skulle bry meg å tenke så mye, får det gjorde bare ont værre. hehe

Skrevet

Kjørte ifra dem... men ble en helvetes sak av det

endte iallfall med at en av passasjerene i bilen sprakk i politiavhør...

Men er galskap da på di veiene som er her...

Noe annet i tyskland

er altid noen som sprekker, har vært på noen avhør selv, altid noen som ikke greier passe tonga si.

men er kansje galskap på norske veier ja, hær går alle veiene rett fram, lengste strekka er sikkert 6km lang, og den ligger ved siden av en militær flyplass, så politiet får vell ikke låv å stå me laseren dær en gang pga flyene eller noe slikt.

Skrevet
Typisk at dem roter andybooy.

Dem er jo så fryktelig opptatt av at andre skal følge regler,men dem klarer jo ikke å følge regler selv.

hehe, ja jeg vet, tror de var mer opptatt av å se hvor fort jeg kjørte i gamle transit varebilen, en å tenke på hvor de målte meg:p jeg er lokalkjent der jeg ble stoppa, de hadde aldri vært dær før, så jeg ble helt paff da de sa jeg kjørte får fort i 60sonen, får jeg viste jo hvor den var, men tenkte ikke mer over det før noen uker seinere når vi kjørte dær, da så jeg at de F*** ikke stemte i hele tatt de han politimannen sa;) så da var de å ringen halle verden rundt får å finne karen:p

Har lenge prøvd å få se filmen og få ett møte med politijuristen min lenge nå men har gitt opp. Så lite hjelpsomme alle mann! Ingen svarer på mail, må jo vente 15min får å få beskjed om at han jeg skal snakke med ikke er der / på ferie ol. Irriterende!

Når jeg ble stoppa var jeg livredd å sa ikke stort der jeg satt i poiltibilen med kamra rett i tryne å mista lappen som jeg ikke hadde hatt 1mnd engang. Så når vi kom ut av bilen å utenfår kamra sonen sa jeg til politimannen: Hvorfår hadde ikke du blålysene på når du tok meg igjen(ca 3km bak meg da) siden jeg så på filmen at du kjørte i 207km/t med sivil bil? da svarte han bare at jeg ikke skulle bry meg å tenke så mye, får det gjorde bare ont værre. hehe

hehe, ja de er ikke noe hjelpsomme, men setter du advokat på saken å ringer å forteller de det eller noe slikt, er de plutseli villige til og lage en avtale eller noe slikt:p de er ikke gla i advokater og media;) så bare plag de, da blir de lei til slutt, så gidder de ikke mer, får alle gjør feil, politiet også, de bare vil ikke de skal kåmme fram;)

Skrevet

Mnja nå skal ikke jeg bry meg så mye egentli. Har bare 4mnd igjen nå så. Prøve å la scootern stå i påska, værtfall ikke kjøre her i norge så går det vell greit.

Men får man ta teorien mens man har spærre tid? Kanjse få tatt den 1 mnd før spærretia går ut slik at jeg får bestilt oppkjøring på dagen?

Skrevet
Mnja nå skal ikke jeg bry meg så mye egentli. Har bare 4mnd igjen nå så. Prøve å la scootern stå i påska, værtfall ikke kjøre her i norge så går det vell greit.

Men får man ta teorien mens man har spærre tid? Kanjse få tatt den 1 mnd før spærretia går ut slik at jeg får bestilt oppkjøring på dagen?

du må søke om å få ta den men du har sperre frist;)

Skrevet

Jeg "mista" lappen før jeg hadde fått den, dvs jeg fikk ikke kjøre opp før jeg var 18 1/2. Vi var 4 stk som drev å "øvelseskjørte" når vi var 15, selvsagt måtte da noen jævler sladre. Heldigvis var det ingen som så oss kjøre, da hadde det nok blitt mer enn 6 mnd. utsettelse.

Forøvrig har jeg ikke fått en eneste fartsbot så lenge jeg har hatt lappen, 7,5 år nå. Er fornøyd med det.

Skrevet

Jeg mista lappen da jeg hadde hatt den i 6 mnd'er. Gjennomsnittsmålt til 122 i 80 sona kl halv ett på en søndagsnatt. 5000 i bot og 5 mnder uten bilkjøring.. Det var kjipe greier for en rimelig fersk sjåfør med nyinnkjøpt sierra 2.0 is ;)

Skrevet

Mistet sertifikatet etter å kræsjet den 22.08.2003.. Hadde hatt lappen i 10 dager.

Kjørte i ei svær buske og skadet en god venn, Fikk 3mnd og 7000,- i bot. Ikke så lett når man er lærlin og tjener 40,- i timen..

ofonrzpcownc7e7gvdom.jpg

fhhbcahlclb8h9mmtbfc.jpg

q0uo792acxqqwhk2akd8.jpg

afzf51ka8k9ikzftx5bm.jpg

09rw0ljn30mjfq59blui.jpg

1psy01p88wig448gv3iw.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...