klubba Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 har en 325 86 mod som æ har tenkt å sette m3 bredding på noen som vet hvordan inpress å bredde det skall vere på felgan sån at det fyller ut hele bredda på hjulbuen foran å bak . skall æ kjøpe evo3 skjermer eller vanlig m3 . alle tips om m3 ombygging blir tatt i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 jeg har glassfiber sjermer til E30 m3;) du kan få kjøpe de om du vil:p jeg skal ikke bruke de alikevell, skal heller bruke penger på motoren min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 vil ikke ha plast blir vel stål vis det blir bredding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 nurge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 ingen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 spesifiser litt hva du er ute etter;) dekk dim og slikt er vell de siste du trenger bekymre deg får tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Du må bruke felger som er beregnet for 5-, 6- og 7-serien. Innpresset på slike felger ligger ofte rundt 15, men du kan stort sett bruke fra ET 10 til ET 20. Jeg kjører med 8,5 x 18" ET 10 og 225/35 på min E30 M3. Den eneste forskjellen på Sport Evo skjermene og vanlig M3 skjermer, er att SE skjermene har litt høyere hjulbue så 18" får bedre plass. Bak er et ingen forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå