espenwang Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Jeg savner CD-spiller i min 7serie. Går det ann å kople cd-veksler til orginalanlegget i bilen?
Gunnar Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Har E38 noen gang blitt levert uten CD-spiller/skifter? Hva er det som sitter i din?
espenwang Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Ja den har tydeligvis det, hehe... trodde heller ikke det før jeg begynte å lete etter cd-skifteren.
mhane Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 CD veksleren hos meg sitter bak et deksel på venstre side i bagasjerommet. Den orginale som stod der tok kvelden for et halvt år siden, og jeg startet jakten på en uorginal å sette inn der i stedet siden den orginale var mildt sagt dyr. Klarte ikke å finne noen jeg bare kunne sette rett inn, men nå er nå jeg kanskje dårlig å lete. Neste punkt var å finne en orginal på e-bay eller lignende steder. Måtte gi opp der også. Fant en del som passet til ulike 7 serier men ikke den som stod i min E-38. Da var det bare å kjøpe orginal hos BMW og det kostet. Du kan jo sjekke om det ligger ledninger ferdig opplagt til venstresiden på bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå