///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 artig med deler GODT du kjøpte de kjølekanalene til bremsene... det værste jeg vet er m-tech uten disse... fysj! men det så ut som om listene var mega lange... hehe... sikkert bare bildet som lyver
Rabies Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Snakka med bilen din i stad. Han ønsker seg M-matter, pedaler og fotviler;) Edit: Men det iriterer meg litt at du har mer ekstrautstyr enn meg:(
///Lasse.B Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 hehe ja =P driter liksom litt i bilen inni..har invistert i armlene men sånnt annet stasj er ikke så høyt prioritert =P mer ekstra utstyr?
Rabies Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Min er sånn ribba-edition. Dvs: Manuelle vinduer, ingen grøftelys.... osv. Veldig sparsomt utstyrt:)
///Lasse.B Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 ahh....alt kan jo etter monteres da...rimelig slitsomt men hvis man virkelig vill =P jeg har lyst på tak luke jeg
Rabies Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Har tenkt på det, og skal prøve etterhvert. Menjeg har også andre ting som må prioriteres først. Hvordan er forresten lyden i 316'n med simons potte?
///Lasse.B Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 er faktisk ganske bra...med litt turtall selfølgelig...er jo tross alt en 316 =P konfilteret og hjemme mekket mitt hjelper til litt det å =P
Rabies Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hehe, ja, filter må til. Hjemmemekket kan jeg ikke uttale meg om... Må vel bare se å få handla.
///Lasse.B Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Da var bilen levert på verksted. jeg er uten bil i ca 10 dager tørr ikke ta frem lett sykkelen helt heller, jævlig kaldt er det å =P
Rabies Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Vet åssen du har det. Har levd på lånte biler i 2 uker nå HØYE biler med FORHJULSTREKK
///Lasse.B Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 gahh can't take it anymore....i need my car =( håper at jeg får den i midten av neste uke....
Rabies Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Skjønner akurat hva du mener. Min er endelig kjørbar igjen (lukter dritt men kan brukes) etter at nesten alt interiør er kastet ut og jeg har vasket vekk det værste sotet... Men det blir bra med ny lakk og m-tech da;)
///Lasse.B Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 kjappt spm... Burde jeg skaffe meg sånn leppe under leppa =P Gt splitter eller hva en det heter....å i så fall en hel list eller bare en liten en på hver side? burde de lakkes eller ser det greit ut sånn som de blir levert, altså svart. fikk plutselig litt lyst på det =P
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 GT splittere: En liten på hver side;) Go for it... Tror det er likegreit å beholde dem mattsorte. De ligger jo ganske nærme bakken. Så slipper du å lakke på nytt hvis du dunker borti noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå