Nordmannen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 denn skal kappes vekk etter kvert:P så d skal bli plass til hjul:P
Nordmannen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 har handla inn det meste av ting jeg trenger... men mangler cluthsj noen som kan hjelpe meg ka eg kan bruka.. blir ca 400 hk på hjula....
e30 tic Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 har handla inn det meste av ting jeg trenger... men mangler cluthsj noen som kan hjelpe meg ka eg kan bruka.. blir ca 400 hk på hjula.... om du vil ha av\på clutch kan du jo gå for sinter lamell, vet ikke hvor mye di holder meg org trykkplate. jeg kjører selv med orginal sachs lamell og sachs "618 race engineering" trykkplate. er meget fornøyd med den, litt tyngre pedal, men man kan "slure" osv som orginalt. slik : http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=64_75&products_id=272 ser jo ut til å bli en grombil dette har forøvrig samme grenrør som deg, vil absolut anbefale deg å stive av turbo flensen. så ut til å være tung den vifta der.
Nordmannen Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 jepp. tenkte å lage avstivere opp til toppdekslet:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå