Gå til innhold

matsi`s BMW 320i ( Oppdatert!!! ting blitt gjort siden sist.

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

fikk høre av en i dag jeg jobber med da.. han hadde kanskje noen feite 17" OZ felger.. vet ikke åssen enda, han skulle se.. men hva mer en bolt sirkel og bolt hull må være riktig når e skal vite om at de passer på min--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

litt update med bilen nå:) har fått meg felger..

FREEBE.. fikk de gratis:P men bare 15" da. og så er det vinterdekk på..

har lakka nyrene også i matt svart. og så har jeg fått meg hvite forblink og tåkelys.. yc78sepbbzqlvkmm4b1f.jpg de nye felgene. bedre enn stål hvertfall eppp8clt690fxnhatu0l.jpg hvite blinkere og tåke lys, uten nyrer 6mowtqwhblu1kbfedwgs.jpg med ferdig lakka nyrer, blei fornøyd da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

fått mekka litt mer. nå... har fått angel eyes nå.. fra biltema faktisk , 500 kr.. ble faktisk ganske fint.. åsså har jeg prøvd meg på soting.. uten å ta ut rutene.. ble greit nok.. litt bobler som jeg ikke får ut på den ene ruta... og kuttinga rundt ble ikke noe bra.. men det ser bra ut om kvelden og i regnvær.. :P hehe.. skal ha proff soting til sommeren da.. og SOMMER FELGER=D fikk masse igjen på skatten så da blir det felger og soting først og fremst.. så kanskje lykter forran og bak.. :Df0cxw7js5m1fxhzxu8wp.jpgs4irz3ejv59ijcd62awj.jpg5szx6nmwdxgikzllzian.jpgtv0ugmtadeki3ct8j1kt.jpgzn5m6uv8yw1ru2mjg3h0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...