crizi Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Skal kjøpe ny bil nå bytte ut e36 til e46 318i lurte på om det var no vanlig feil eller noe spesielt jeg burde se etter da jeg ser på biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 På http://autopower.se/modellguiden/e46.asp står der kanskje litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 rust på panser, bakluke er vanlig hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Glepp i bærekuler, hvis bilen ikke har gått langt så sjekk at det er byttet til den forsterka utgaven (ble gjort på utvida garanti 80k km/5 år), koster rundt 8k på bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Dårlige hovedforinger i bakstilling,di fremre. Rustne bremserørbak ved tanken,oppdager mye av det når jeg tar eu-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Lekkasje i takluke og rundt frontruta.. Kjenner 3 stk. som har det problemet "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 åssen sjekker man foringene og bærekula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå