maurtin Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Betaler ikke allverden for noen blinklys som folk flest kaster..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 hmmm... hvis ikke, biltema menne, hvorfor ikke heller sote de da? skjønte at du fikk sansen for oransje... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Skrikende oransje er midt i blinken det. hehe:P Må vel vær noen som vil kvitte seg med noen stygge oransje orginale blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har til sedan ihvertfall.. Men du har vel coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 fremme ja, coupe. slike om det er noen tvil. http://bmwspesialisten.no/ProductPictur ... 14_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg kjøpte nye oransje hos koed, og de var mye penere i fargen enn de orginale-som sikkert falmer endel etter årene! Kostet 70-80kr pr stk mener jeg, altså ikke rare greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 lol martin, fekk på m3 fangar ista donoren sto littegrande forskjelli,og fangaren va grå, altso de nest dårligste utgangspunkte men du ser no ca kor de kjeme te å sjå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 C00l! men spørs om det blir vanlige kromnyrer.. Hva er grensen for å unngå moms når man handler fra utlandet? 200kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 fet med oransje, men enig med eriklepe, kjøp nye.. like billig, og så ser dem friskere ut i fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 spørs om det er like greit da, skal handle litt med bmwspesialisten uansett så.. koster ca 150kr:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 kan jeg få spørre hvorfor du vil ha oransje blinklys? Har er par til sedan, men hjelper vel ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 fordi han mener det er stilig gjøre en litt motsatt vri på ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Her går 4 sorte E36 coupe rundt samme statoilstasjon så noe må gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg har 2 stk orange til e36 coupe. Pm meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå