Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hva trenger jeg av deler? Har stabstag og ytre stabstagsforinger. Hva trengs av fester for å få montere det til karosseriet? Hvor kan det kjøpes billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 her er bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 etter som jeg forstår har du nr. 1 og 2 på bildet? du trenger da alt annet en disse + del 12 den trenger du heller ikke. dette har de f.eks. hos gsbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takk skal du ha. Har 1 og 5. Bildet er fra GS ser jeg! Får måle staget i morra, så jeg får riktige midtre foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 det kan være lurt. okei tipper de er 14mm. va det på begge mine m-tech 2r men du kan måle for sikkerhets skyld ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Koed.dk Onlinekatalog ® E30 ® Nye dele ® Tuning ® Undervogn ® Stabilisatorer Titt under Motortechnic, der finner du delene løst. Billig om du skal ha noe i tilegg selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå