Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Hva trenger jeg av deler? Har stabstag og ytre stabstagsforinger. Hva trengs av fester for å få montere det til karosseriet? Hvor kan det kjøpes billig?
patricko Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 etter som jeg forstår har du nr. 1 og 2 på bildet? du trenger da alt annet en disse + del 12 den trenger du heller ikke. dette har de f.eks. hos gsbildeler.
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Takk skal du ha. Har 1 og 5. Bildet er fra GS ser jeg! Får måle staget i morra, så jeg får riktige midtre foringer
patricko Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 det kan være lurt. okei tipper de er 14mm. va det på begge mine m-tech 2r men du kan måle for sikkerhets skyld ja
Fliid Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Koed.dk Onlinekatalog ® E30 ® Nye dele ® Tuning ® Undervogn ® Stabilisatorer Titt under Motortechnic, der finner du delene løst. Billig om du skal ha noe i tilegg selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå