Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Har en vinge til salgs som tidligere stod på bilen min. Fin vinge som skiller seg litt ut samtidig som den er diskret. veldig fin sammen med f.esk Acs bakrutesenker den er forøvrig lakkert i 302 madeiraviolet Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 passer den på sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det er jeg ikke helt sikker på.. Men hvis bakluken til sedan og coupe er like bred så passer den.. Med fare for å ødelegge min egen salgstråd, så lå det en ganske lik vinge til salgs her igår, til sedan Dog ikke like pen som min da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 hehe;) pass på nå vet ikke om de er likens jeg.. får undersøke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå