Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en delebil som jeg skal bli kvitt. Deler som jeg skal ha er frontfanger, panser, grill, lykter og bagasjeluke. Ellers er resten til salgs. Motor er litt usikkert om blir til salgs enda, så venter litt med den. Legger ut for å se om det er noe interesse. Bilder blir tatt seinere idag!

Er en 91' 325i m50b25 uten vanos som har gått 169k. Alt skal bort!

Dører er pene med tanke på rust, kun veldig lite overflate i hjørnet såvidt det er. Er elektriske vinduer foran. En dør er det et par småbulker i, men resten er pene. Interiøret er helt og pent, i grå utførelse (vanlig stoff). Dashbordet er grått og sort, og strøkent. Er kjørecomputer i den, hvilken type det er, husker jeg ikke helt i farta. Displayet må repareres litt, men det bør ikke være noe problem etter hva jeg har sett. Midtarmlene i skinn, grått.

Understell har jeg ikke kikket på enda, men skal gjøre det ikveld. Virka ihvertfall veldig ålreit :)

Er det noe du trenger eller lurer på, ta kontakt her, på PM eller på 99 55 10 31.

Mvh,

Håvard

Skrevet

-Mye skal du ha for plast dekselet ved sig tenner?

-Ossen grå farge på armlene? Selger du bare puta?!

- Plast dekselet over hullet hvor du skrur løs øykta på høyre side forann når du sitter i bilen?

Skrevet

hei, har du deksel som sitter til venstre til rattet, som er rundt lysreguleringsbryteren?

Trenger også tåkelysbrytere foran og bak, og askebeger til pasasjerer bak, og dubbeditter til å skjule mutter på festet til setebeltene foran begge sider! trenger også deksel under hanskerom, og deksel til høyre for hanskrom ut mot døra(ikke dekselet foran høytaleren, men deksel som skrus fast i dashbord. trenger også pærer, og di som man fester pærene i til begge blinklys foran.

byr deg 200kr for det!

Skrevet

Beklager for sene bilder. Digicamet tok kvelden da jeg skulle ta, så blei mobilbilder. Kombinert med litt dårlig lys så blei det som så.

Har det dere skal ha av deler, og svarer til dere imorra etter jobb :) Bare å spørre hvis det er noe. Nødt til å få meg noe søvn nå :)

Døra på bildet ble det noe muffens med, skulle ta bildet av det som var av rust, det andre som ser ut som hull vet jeg ikke hva er. Er ihvertfall det som er av overflaterust, og de andre dørene er like, hvis ikke mindre.

Forskjermer er strøkne, kun såvidt det er av overlaterust langs kanten.

Har også en facelift grill med nyrer til salgs. Helt ny.

27022008101.jpg

27022008119.jpg

27022008117.jpg

27022008116.jpg

27022008115.jpg

27022008114.jpg

27022008113.jpg

27022008112.jpg

27022008111.jpg

27022008110.jpg

27022008109.jpg

27022008107.jpg

27022008105.jpg

27022008102.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...