Gå til innhold

Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?  

54 stemmer

1. 1. Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?

• orginal lakk (mauritiuz)
      46
    • orginal lakk med en eller annen effekt? eks?
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

eneste minus med høytalerne foran er et det skurer noen ganger av og til liksom.. noen ganger er det ingenting men så er det veldig mye. men skal stille inn frontsettet i løpet av uka samt fikse spillern slik at den sitter fast osv. hehe

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gleder meg til sommern :)

men driver og vurderer og kjøpe m3 e46 look speil til bilen, enten det eller beholde de jeg har. aner ikke. jeg synes de speila er pene men det er liksom til e46 og ikke til e36

Skrevet

Da er "Mmatter" bestilt fra ebay, da jeg skulle finne ut åssen dette fungerte, så tenkte jeg skulle bestille noe og prøve. og nå må jeg bare vente på den. blir bra med svarte matter til sommern. må handle litt flere ting på ebay også. tåjelys eventuelt Mlister, Mspeil og annet vis det virker bra. men har også vurdert og kjøpe mlister hos styling tech eller schiedman men veldig dyrt hos schiedman : p

Skrevet

Da er bilen EU godkjent. fått ny frontrute : )

framskjermer er bestilt. M mattene kommer snart. stylinga er på vei. håper på og få det meste av deler til påske. driver og forhandler om et par M speil. bakrutesenker og øyelokk skal bli handlet inn. samt M lister

Skrevet

Fin bil du har, og fin bil du kommer til og få :D Hehe.. Syntes egentlig felgene kledde bilen jeg men..? Er en sucker for kantfelger selv, så vet hvordan du har det;)

Lykke til videre hvertfall !

Skrevet

da har jeg hentet framskjermene : )

eu godkjenninga blitt betalt : (

bakrutesenker og øyelokk er bestilt.

driver fortsatt og får taki Mspeil samt Mlister og tåkelys

desverre ingen bilder før jeg begynner og skru av tingene osv... håper på fint vær i hele påsken for da kommer jeg langt med bilen i løpet av påsken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...