Gå til innhold

Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?  

54 stemmer

1. 1. Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?

• orginal lakk (mauritiuz)
      46
    • orginal lakk med en eller annen effekt? eks?
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. ja jeg gidder ikke å selge noe som er dårlig passform på. Snakket med leverandør nå nettopp, og han sa at de ikke hadde fått noen klager på de.. Får høre med de andre kundene hva de sier angående passformen. Kan jo være en produksjonsfeil også.

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg tror jeg har funnet en løsning. : ) ringte lakkerer i stad og fikk dag jeg skulle levere bilen. det ble søndag. han skal lage hull til blinklysene. (vil helst ikke ha dette, men burde ha det, så tar det jeg )

men angående sideskjørta så skulle lakkeren gjøre noe han hadde gjort før så da kom han til og modifisere litt slik at det passe perfekt på bilen så da er det greit bare det ser vanlig ut ; )

den andre bakrutesenker kom på døra i dag men var ikke hjemme så da må jeg vente til i morra med og hente den : p

Skrevet

liten update.

fått bakrutesenker nå. strålende fornøyd med denne. akkurat sånn jeg vil ha den..

jdmb7q8zeh82orvdp1fp.jpg

bilde av den nye og den andre som egentlig skulle på.

7uq3t04rt0mbny0d2gc3.jpg

bilde av vingen som skal på igjen..

ji5ub2kbvj1l99nef2jk.jpg

tåkelysene kommer vell før uka får jeg håpe : )

lyktene foran er sendt men ikke forlatt USA enda : p

Skrevet

hmm. jeg har faktisk gjort det. men liksom jeg orker ikke og bruke mere penger til en list når jeg har en liten vinge fra før av. og den er heller ikke for stor for bilen. se på første side så ser du den passer ganske bra : )

alle couper jeg ser har nemlig denne M5 leppa bak på bagasjelokket...

Skrevet

onkel snut hadde kontroll i går. jeg måtte kjøre forbi 5-6 ganger før de stoppet meg : p

skulle prøve og se om senkesettet gikk igjennom og det gjorde det. han sa her er alt greit angående senkesettet sa han. selvom det bare står 12 og 13 mm fra orginale senk.

fikk litt refs for at jeg ikke hadde blinklys foran da. men greit nok. og heller ikke fanger. måtte rive filmen av vinduet da. men helt greit, skal jeg legge opp nye der i løpet av sommern så.

qjdhnii6djdq0mrxgcts.jpg

og pakka med lyktene fra USA kom i dag. men får ikke hentet dem før i morra. gleder meg. lurer på om det er fattern sine lykter eller mine. men legger inn bilde av resultatet her regner jeg med.

skal jobbe i natt. deretter blir det og ta av fangere og lister og speil. og vaske bilen : p

og det blir nok den nye typen blinklys på sideskjermene. jeg ser nå at jeg må skjære firkantet hull uansett og da kan jeg da ta de nye ;)

Skrevet

gjort litt i dag da.

lar bildene tale litt for seg selv jeg.

pyvjm61fddl5uzeo7ltp.jpg

vafne80x37rvmbzceby5.jpg

v6b142l2f97kgc6nakg5.jpg

rqkpc73gk1nkasuhenfx.jpg

hbwxiiuusu6l0ihwpyam.jpg

tatt av lister, bakfanger osv. vasket bilen litt. fikk bort litt dritt på potta. fangern ble prøvd på uten innfangern montert innvedig. derfor den kanskje ikke ser helt bra ut..

fangern som var på etter vinter var ferdig : )

e9r5svvap6gnw300c5dg.jpg

fikk også pakke i dag ; ) de nye lyktene samt angelringerne. så nå har jeg 2par. fattern skal få det ene på bilen sin : )

iahqzg986niu01arn317.jpg

fdtya6ifxn6aouxh6y7n.jpg

ymf25uqy05aflwmktsqx.jpg

så i morra blir det og ta av nyrene på grillen og kjøre den dit den skal : )

Skrevet

begynt på montering av angleøyne : )

4htl70a9ycqrwau9df6f.jpg

lzmtgafstc6y91h06ewz.jpg

jeg har sett på andre og mange trengte bare og legge ringene inn. jeg kjøote både lykter og ringer sammen så dette er ikke orginale lykter. så jeg limte ringene på glassene. det så ut til og det var det jeg måtte gjøre... brukte silicon til dette. så jeg lar det tørke til i morra. gjorde det bare på den ene lykta slik at jeg ser om det er rikitg ; )

Skrevet

da er den ene lykta nesten ferdig. mangler bare og kople ledningene inn på park da. men det er jo en small sak. jeg synes resultet ble drit bra. kom gjerne med en kommentar hva dere synes om dem.

synd at jeg ødelga 2 fester på siden av lykta da jeg skulle ta dem opp. veldig sprøtt plast. men det går bra, bare det ikke dugger men vis det dugger så får jeg bare slenge på litt silicon. : )

knakk og den som skal løse ut blinklyset. men dette fikser seg : )

et dårlig bilde av resultatet ;)

Skrevet

da er den ene lykta nesten ferdig. mangler bare og kople ledningene inn på park da. men det er jo en small sak. jeg synes resultet ble drit bra. kom gjerne med en kommentar hva dere synes om dem.

synd at jeg ødelga 2 fester på siden av lykta da jeg skulle ta dem opp. veldig sprøtt plast. men det går bra, bare det ikke dugger men vis det dugger så får jeg bare slenge på litt silicon. : )

knakk og den som skal løse ut blinklyset. men dette fikser seg : )

et dårlig bilde av resultatet ;)

jtu2bto9cco38x7i063s.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...