Mr-x Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Ok kjekt å vite. det ligger et grenrør på ebay, om du kunne kikke litt på det og si hva du synes. skal finne lingen lit senere.
Mr-x Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 På tide med litt info. Var å regga bilen på frdag men trur dere ikke posten køddet det til slik at jeg ikke fikk skiltene skulle komme på bt fredag efftann men vart feilsendte omm Oslo en tur.ellers er M-Teck 2`n kommt men venter på monterings klips så det blir vel lakket og montert ut i uken.Med Motoren er det litt stillstand da skatten kom på torsdag, men det skal nokk en liten snurre nedi. er det noen der ute som vet om et bolton grenrør, så er jeg innteresert :)Fikk oxo tak isportstoler i samma farge og mønster som bak
E30_Dale Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Nice M42B18 med turbo, uvanlig men veldig interresant! Kjekt med hissig 4' rer
Mr-x Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Går litt tregt fremover nu pga mye jobb. Har ikke helt bestemt om jeg går for turbo eller S14b23 motor, men noe bir det
power007 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 wooow utrolig moro å følge utviklingen med denne bilen, hvordan ligger du ann nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå