Analex Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Kjempetiltak, dette er bare å trøkke opp i 2`ern.
oddis Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Dette er slike "sure oppstøt" fra den kanten i en årekke som har fått meg til å skrive anførseltegn rundt "trygg trafikk" hver gang jeg kommenterer de. De burde melde seg inn i syklubb hele gjengen. Nannystaten Norge AS. Jeg har møtt mange slike "aktivister" som er så gira på at "hvis du har sett det jeg har sett og bla bla ... har du mista noen nær deg bla bla". Svaret til det er - ja, det er har jeg faktisk. MEN skal man øke trafikksikkerhet må man EVALUERE HVORFOR en ulykke skjedde. Da nytter det ikke å bare skylde på fartgrensen og rope "fart dreper". Det er like usaklig som at "vann drukner" når det var noen som ikke viste hvordan man skulle svømme (satt på spissen selvsagt). Man må ikke miste gangsyn, men være konsekvent og fokusert på HVORFOR. I Norge er dessverre sånn tankegang stemplet som "anti humanistisk" og rasistisk. -Bullshit! Sånn går det da man styres av sosialister her i "Nord-Albania". Hadde Norge blitt evaluert av ingeniører så hadde mye blitt så mye bedre. Deres synspunkt blir ofte tilsidesatt av verdensmesterne fra diverse rødgrønne partier.
bmwrasaren Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Dette er slike "sure oppstøt" fra den kanten i en årekke som har fått meg til å skrive anførseltegn rundt "trygg trafikk" hver gang jeg kommenterer de.De burde melde seg inn i syklubb hele gjengen. Nannystaten Norge AS. Jeg har møtt mange slike "aktivister" som er så gira på at "hvis du har sett det jeg har sett og bla bla ... har du mista noen nær deg bla bla". Svaret til det er - ja, det er har jeg faktisk. MEN skal man øke trafikksikkerhet må man EVALUERE HVORFOR en ulykke skjedde. Da nytter det ikke å bare skylde på fartgrensen og rope "fart dreper". Det er like usaklig som at "vann drukner" når det var noen som ikke viste hvordan man skulle svømme (satt på spissen selvsagt). Man må ikke miste gangsyn, men være konsekvent og fokusert på HVORFOR. I Norge er dessverre sånn tankegang stemplet som "anti humanistisk" og rasistisk. -Bullshit! Sånn går det da man styres av sosialister her i "Nord-Albania". Hadde Norge blitt evaluert av ingeniører så hadde mye blitt så mye bedre. Deres synspunkt blir ofte tilsidesatt av verdensmesterne fra diverse rødgrønne partier. Her er det en som har peiling!
snurresprett Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 orker ikke lese gjennom alle poster, men er man myndig så er man myndig mener nå eg.
Hawkon88 Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 hvis man kalles en erfaren sjåfør når en har kjørt 50 000km, så hvorfor ikke kjøre de 50 000km før- enn siden? og å forby nattes/helgekjøring? da blir det ENDA mer taxikøer++ og lager livet til veldig mange ekstra surt, da det er mange studenter som må ha bil til og fra jobben som er ved siden av studiene.. tanken hennes er god (å få ned ulykkesstatistikker) men tiltaket er helt feil- og forflytter bare problemet (i den grad det er) til dagtid, i tillegg til å lage mange andre konsekvenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå