tsn Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Hei! Hvilke bilpleieprodukter bruker folk her? Bruker autoglym for tiden selv, og er relativt fornøyd med det..men er det noen som har noen tips til noe de mener er bedre, og hvorfor..?
Ad|oS Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Meguiars er vel det som blir regnet som det beste. Men koster en del også. Særlig shampoen skal være veldig bra. De har også et "tre-stegs" poleringsopplegg spesiallaget til mørke biler som skal gi en ekstrem glans
todleif Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Autoglym er bra, men er nok litt tungt å jobbe med. Særligt Extra Gloss Protectton som du har på til slutt. Har brukt Autoglym i ein del år, før eg prøvde Meguiars ifjor. Produkta er mykje lettare å jobbe med. Har prøvd Scratch-x, lakkrensen og Ntx Wax. Er veldig fornøyd med produkta. (kjempelett å jobba med!) Blir nok ein del testing på Bmw´n og bilane til foreldre og søsken til våren. (og so får grombilen nyta godene av det!) Det finnes andre gode produkter (eg skal nok teste noen av dei) på markedet, som f.eks. Mencerna, Duragloss, Pinnacle, Optimum og Swissvax
tsn Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Er Maguire bedre enn Autoglym da når det kommer til resultat og holdbarhet?
S.Arnesen Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 har selv motsatt erfaring... syns auto glym er enklere å arbeide med, også gir det bedre resultat...
Oderschvank Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 bruker bare meguiars produkter selv, og mener ikke at de er spesielt vanskelige å jobbe med. Gir også et veldig bra resultat om det gjøres riktig.
morwik Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Nå er det vel bare et spørsmål om tid før han på salgsdelen kommer og pusher sine importerte bilpleieprodukter Ellers har jeg bare brukt autoglym, og det fungerer veldig fint synes jeg
-Sammy Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Autoglym det går i her også Syns det gikk veldig greit å påføre gloss protection. Har man temp. og luftfuktighet innenfor sunne grenser så er det null problem. Det at man følger den 3 step guiden med rens, polish også gloss protection tilslutt hjelper også, blir endel letter å få på den tilslutt da. MEN sist jeg tok shining så brukte jeg pollergarn, og DET skjer ikke igjen. fysj som det loet, og æsj så ekkelt det var å polere med.
Sandersen Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Meguiars,duragloss,pinnacle,wolfgang,swissvax,maxwax noe jeg kommer på i farta som er veldig bra. vist du er veldig interissert i dette kan du registrere deg på forumet vårt www.detailersclub.no/forum for bilpleie interisserte, er plenty med detaljerte guider og folk med myyye peil der så si alt som fåes oss www.scandicshine.no er bra, tar inn amerikanske kvalitets produkter man før kun fikk bestilt via autogeek og andre sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå