Gå til innhold

E30 325 ca 220hk ++ SE HER !

BMW525ia
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke han la ut denne bilen til salgs fordi folk skal diskutere om den har 220 hester eller ikke..

Skal man legge ut en slik "skryte" tråd på nettet så bør man forvente en del negative svar. Spesielt siden han ikke kan bevise skryte hestene sine med et bremse papir..

Folk tror det at en kvass kam og en vanlig chip lager masse hk, men det er ikke slik det er i praksis. Trim kamm og chip må kjøres på rulle for å tunes sammen hvis ikke kan du faktisk oppleve å få mindre hk en før du begynnte..

Jeg tror ikke det er 220hk i en gammel sliten M20. Den hadde sikkert bare 150hk før han begynnte å trimme. Jeg tipper i underkant av 200hk kansje. Å si at kammeraten hadde samme oppsett og derfor har han like mye blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skryte tråd? gi meg EN tråd her inne hvor personen ikke skryter litt av at han har litt ekstra hester om han har det! hvor "sliten" motoren hans kan du ikke vite.

Har jo ikke sakt at dette er den eneste skryte tråden på Bimmers da!! Sier at han må regne med negative svar, det må alle som legger ut tråd om hvor mange HK man ønsker at man har i motoren sin.

Tipper den M20en vertfall er gått over 250000km. Da er den ikke ny lenger. De fleste E30 325iene i norge har 180 000km på telleren de siste 10 årene og de blir godt kjørt. Det finnes untak ja, men ikke mange.

Å putte i en kvasskam uten å tune den mot chipen er penger rett i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er til og med flere her som har hatt samme oppsettet med nesten likt anntall hester. hvem har rett? du eller de som faktisk har en bil med slikt oppsett og har benka den?

gidder ikke krangle mer om det her i salgstråden hans. du får ta det på pm i stedet hvis du ikke er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er til og med flere her som har hatt samme oppsettet med nesten likt anntall hester. hvem har rett? du eller de som faktisk har en bil med slikt oppsett og har benka den?

gidder ikke krangle mer om det her i salgstråden hans. du får ta det på pm i stedet hvis du ikke er ferdig.

Du skjønner tydelgivis ikke at det er forskjeld på motorer. Ingen motorer er like. Angående chiper og kvasskammer så vet jeg at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...