e30sprova Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Hei:) Jeg lurer på å kjøpe meg DE lykter sorte.. Lyser det like bra som de orginale? Og hvordan er xenon i de? Noen som har prød dy rosa/lilla xenon settene? Ser for meg at purken er gla i de fant rosa sett en dag og.. ebay har et sett som er billig, bare for å evt og prøve det:) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-Purple ... 0196707753
ingard Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Ikke rosa? Så hvitt som mulig er fint på eldre biler.. Og sorte-de lykter er godkjente, og har ikke hørt om folk som ha klaget på det. Hvis du i tillegg har xenon (uting på e30/e34) så ha du nok lys. Ikke ødelegg de fine lyktene. Bruk hvitt lys..
Hoem Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 PS. det der er bare fargede halogen pærer, de er ubrukelige.. Går i stykker kjapt. Ekte hid koster bare ikke 12.90USD som buy it now, man kan også se det på de eskene de kommer i
e30sprova Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 okei:p har egentli ikke planer om å sette inn lilla/rosa men mare høre om noen hadde prøvd det.. blir nokk 6000k vanlig xenon ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå