Spinx Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Ja da var det siste mandag,en før lørdag:D Gleder meg sykt og håper bare gjort får gjort ferdig bilen før. Ellers får jeg den styggeste bilen
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 det tar marius seg av hehe han har en halv fanger foran, bulker bak og på sidene hihi
kazynor Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 har kanskje med meg en kompis sitter på med meg . han hørte bare bmw treff og streetmeet på evje, og kom da frem til konklusjonen om at det kom til å være masse bra damer der... hvem vet ?
Lars89 Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Jeg kommer med den styggeste bilen av alle som skal på treffet. Huff Kan GARANTERE at min er styggere!
kazynor Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 haha vi kan ha to klasser der borte...de som mener at bilene sine er de styggeste og de som mener de er de fineste..vinnern i begge klassene blir premiert
kazynor Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 hehehehhehehehehehehhe åssen i helvette klarte han det? det med den ene nyra er jo priceless da
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 utfor veien og snøklump! men, m3thecar, lurte på om vi skulle spise på dolly hele gjengen (eller de som vil) noen som er klar for det? jeg er i hvertfall
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 På dolly får man vel bare sånn planteost, så det bør vel boikottes hehe Eller var det Peppes? Hvor i Kristiansand kan man få Meguiars forresten?
Prodigt Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Er med jeg:) men når sånn ca skal man møtes igrunn? sånn at man får noe ut av turen til Evje igjen også liksom
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 vet ikke... ta med egen ost da! per hagen, bang og folkestad vet jeg om i hvertfall
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 møtes 15 i trevparken, snakker piss i noen timer, kanksje går å spiser, så kjører vi vel møt evje halv 8 kanksje... er jo ikke fet å komme for tidlig
Prodigt Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Hehe ok;) vi må lage en fin rekke når vi ankommer Evje. bare bmw,er. da skal nok folk kikke litt Pakerings plassen foran Ica. Kun bmw,er
///Mysild Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 ja, kan ikke du holde av plassen hehe
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Går ikke an å ta med egen, de har regler mot det. Har spurt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå