Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, sant Ad|os, men da er det jo bare å ta en avstemning for det - altså om det er interesse for det eller ikke. Også blir det slik at vi synes vi bør ha konks, så "må" jo alle spytte i 20kr hver. Er snakk om 20kr, ikke 200,- tross alt. :D

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Første premie: En klem fra Boddiz!

Andre premie: 2.50 og en Bugg(kan byttes i en klem fra Boddiz)

Tredje premie: bakfangern og fronten til Mariarius og diffusoren til Dirty(for den faller sikkert av...igjen) Her må sikkert Dirty ha en klem fra Boddiz!

Skrevet
Hehe... Tenkte på noen kjegler av den typen som ikke kunne "ubrukeliggjøre" en bil. ;)

Forresten, For ett vær det var igår hjemover fra Evje. Fy FAAADER. Aldri vært med på noe sånt. Var 5cm med snø på veien, og jeg på nesten blankslitte bakdekk.... Kjørte i 25km på nåla i 15minutter før det klarnet til.

Jøss... Når kjørte du hjemover da? Jeg dro halv tolv (litt tidlig, men skjedde jo ikke noe spesielt) og var hjemme halv to (kjørte om Kristiansand). Regna ganske heftig hele veien og fikk et par vannplaninger, men kunne ligge mellom 70 og 110 nesten hele veien.

Skrevet
Er det damer med i konkene så er premiene satt! :P

kan ikke di som har med seg dama på neste treff be ho om å få med seg noen blonde deilige venninner? Hallo, vo må jeg dele broderlig her folkens!

På forhånd unskyld for den uttalelsen til dere kvinz som ser denne posten;)

Skrevet

Tredje premie: bakfangern og fronten til Mariarius og diffusoren til Dirty(for den faller sikkert av...igjen) Her må sikkert Dirty ha en klem fra Boddiz!

Haha! :P

Skrevet

Haha! :P

Der kom reaksjonen jeg hadde venta på :) ble litt skuffa over Boddiz, som ikke ser ut til å dele ut klemmer til diverse rånere hehe...

Skrevet

hva heter han på foumet som filmet? skulle hatt en kopi av filmen hans. er så morro å ha å se på.

fikk 2 bilder, synd det ikke var når vi lå skikkelig breit. men sånn er livet, takker for bildene jeg har fått. neste gang får jeg ta med eget kamera :D

Ser ut som vi står stille :lol: men se på wounderbaumen :wink:

wdsczcsnimgtvskm0ldl.jpg

Skrevet
hva heter han på foumet som filmet? skulle hatt en kopi av filmen hans. er så morro å ha å se på

Enig! :) Også noe bilder fra kjøringen? Noen legge ut? Har endel bilder jeg tok jeg kan legge ut også, litt senere når jeg får lagt inn! :)

Skrevet
hva heter han på foumet som filmet? skulle hatt en kopi av filmen hans. er så morro å ha å se på

Enig! :) Også noe bilder fra kjøringen? Noen legge ut? Har endel bilder jeg tok jeg kan legge ut også, litt senere når jeg får lagt inn! :)

Fett. tok du mange bilder ? folk må jo bare legge de ut. alltid morro med masse bilder å mimre tilbake til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...