Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gøy å se litt flere enn "de vanlige" bilene der! Håper det kommer noe mer enn bare E36 320 :lol: Var ikke mye annet enn det på første treff hvertfall. Ble bedre på det neste, så får satse på at det tar helt av denne gangen hehe

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du var ikke der !! ;-)

ja, blir jo ymse på dette treffet :-)

Nei, var ikke det. Men kommer denne gangen da :wink:

Har gitt klar beskjed til sjefen om at 11 og 12 kan jeg ikke jobbe under noen omstendigheter :evillol:

Skrevet

skal ta MASSE bilder :-) hehe... blir nok flott dette ;-)

men vet ikke om jeg kan allikavel :-( søstera til dama har bursdag, men jeg kommer nok seinere, du vet, må jo ha en ordentlig inngang når alle er der :-P

Skrevet

ho er glad i bmwer ;-) spes min, men ho blir 14, så tror ikke ho blir med nei... for mange griser som skal ut der :-) haha ;-)

men finner nok ut av noe, dere blir der nok mer en 1 time uansett ;-)

Skrevet

Regner da med at folket har vett nok i hue til å ligge unna fjortis-jenter da... Selv de som ''bare'' er 18. Var i hvertfall utenkelig for min del med fjortiser når jeg var 18.

Men vi får vel bare vente på en coupe som kommer sidelengs inn på plassen da;)

Skrevet

Blir aldri fo rtidlig å bli kjent med folk innen bilmiljøet da. Ble sjøl kjent med folk da eg va på den alderen. Går jo an å skaffe seg venner. Trenge jo nødvendigvis ikkje alltid å vær på sjekkern vettu gutter!

Skrevet

Aldri hørt om elskerinne? :lol:

Huff, nei. Nok om den saken...

Hehe, gleder meg til å se Mysild komme sidelengs. Skjer nok ikke med det første

Skrevet
Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha :P

stiller du begge veier?

Eeeh.... Hvorfor det? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...