Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Blir gøy å se litt flere enn "de vanlige" bilene der! Håper det kommer noe mer enn bare E36 320 Var ikke mye annet enn det på første treff hvertfall. Ble bedre på det neste, så får satse på at det tar helt av denne gangen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Jeg har ikke E36 320 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 du var ikke der !! ja, blir jo ymse på dette treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 husk å ta masse bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 du var ikke der !! ja, blir jo ymse på dette treffet Nei, var ikke det. Men kommer denne gangen da Har gitt klar beskjed til sjefen om at 11 og 12 kan jeg ikke jobbe under noen omstendigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 skal ta MASSE bilder hehe... blir nok flott dette men vet ikke om jeg kan allikavel søstera til dama har bursdag, men jeg kommer nok seinere, du vet, må jo ha en ordentlig inngang når alle er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Ta ho med da;) Må jo kunne kalles en flott bursdagspresang å få bli med på bimmers treff:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ho er glad i bmwer spes min, men ho blir 14, så tror ikke ho blir med nei... for mange griser som skal ut der haha men finner nok ut av noe, dere blir der nok mer en 1 time uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Regner da med at folket har vett nok i hue til å ligge unna fjortis-jenter da... Selv de som ''bare'' er 18. Var i hvertfall utenkelig for min del med fjortiser når jeg var 18. Men vi får vel bare vente på en coupe som kommer sidelengs inn på plassen da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Blir aldri fo rtidlig å bli kjent med folk innen bilmiljøet da. Ble sjøl kjent med folk da eg va på den alderen. Går jo an å skaffe seg venner. Trenge jo nødvendigvis ikkje alltid å vær på sjekkern vettu gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Jeg har kjærring og jentunge hjemme så jeg er nok ikke mye på sjekkern jeg i hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Aldri hørt om elskerinne? Huff, nei. Nok om den saken... Hehe, gleder meg til å se Mysild komme sidelengs. Skjer nok ikke med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 når sperra er på, kommer jeg sidelengs haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha stiller du begge veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha stiller du begge veier? Eeeh.... Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå