Ad|oS Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Noen vil stille ned km-stand for å få mer penger for bilen når den skal selges, men andre vil stille den opp, f.eks. slik at motor og instrument skal være likt dersom man har skiftet motor til en som har gått mer
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 E36 318 som kanskje skulle komme kommer ikke. Ble torpedert av ei dame i en fiat i går. Jævla kvinnfolk som kjører i syvhundreogsatan i en 30 sone!
vegsir Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha stiller du begge veier? Eeeh.... Hvorfor det? jo du skjønner det at bilen min er litt sjenert. så den vil ikke fortelle hvor langt den er gått. så derfor stoppa den likesågodt på 299960. og siden jeg er en ærlig sjel. så vil jo jeg at km stand skal stemme sånn nogenlunde med hva bilen faktiskt er gått. er det god nok grunn?
kazynor Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 ho er glad i bmwer spes min, men ho blir 14, så tror ikke ho blir med nei... for mange griser som skal ut der haha noen spesielle du tenker på her eller?
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha stiller du begge veier? Eeeh.... Hvorfor det? jo du skjønner det at bilen min er litt sjenert. så den vil ikke fortelle hvor langt den er gått. så derfor stoppa den likesågodt på 299960. og siden jeg er en ærlig sjel. så vil jo jeg at km stand skal stemme sånn nogenlunde med hva bilen faktiskt er gått. er det god nok grunn? Ser den;) Bedre det enn å skru den andre veien:D
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 det skal du ikke tenke på haha... vet ikke... tviler på det egentlig har for mye å gjøre i helgene framover, og det er jo bare 4 uker til
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Har vel blåst pengene for ozene til helvete på annet dill enn lakk også tenker jeg;)
marararius Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ja stemmer. Men din er jo ikke like ille som min heller da
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 oz pengene ligger i skuffa, men de forsvinner i morra
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 har kjøpt: nye lykteglass, skrapelister, takrenne, motorplast, m-tech plast, bilsteinb8, ny rute kommer, hvite felger skal snart kjøpes lakk til, x-brace, og lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå