Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen vil stille ned km-stand for å få mer penger for bilen når den skal selges, men andre vil stille den opp, f.eks. slik at motor og instrument skal være likt dersom man har skiftet motor til en som har gått mer :wink:

• Svar 540
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E36 318 som kanskje skulle komme kommer ikke. Ble torpedert av ei dame i en fiat i går. Jævla kvinnfolk som kjører i syvhundreogsatan i en 30 sone!

Skrevet
Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha :P

stiller du begge veier?

Eeeh.... Hvorfor det? :wink:

jo du skjønner det at bilen min er litt sjenert. så den vil ikke fortelle hvor langt den er gått. så derfor stoppa den likesågodt på 299960. og siden jeg er en ærlig sjel. så vil jo jeg at km stand skal stemme sånn nogenlunde med hva bilen faktiskt er gått.

er det god nok grunn? :wave:

Skrevet
ho er glad i bmwer ;-) spes min, men ho blir 14, så tror ikke ho blir med nei... for mange griser som skal ut der :-) haha ;-)

noen spesielle du tenker på her eller? :lol:

Skrevet
Ja og alle som vil stille km kan snike en 1000,- lapp i lomma mi så fikser vi det au på stede Haha :P

stiller du begge veier?

Eeeh.... Hvorfor det? :wink:

jo du skjønner det at bilen min er litt sjenert. så den vil ikke fortelle hvor langt den er gått. så derfor stoppa den likesågodt på 299960. og siden jeg er en ærlig sjel. så vil jo jeg at km stand skal stemme sånn nogenlunde med hva bilen faktiskt er gått.

er det god nok grunn? :wave:

Ser den;) Bedre det enn å skru den andre veien:D

Skrevet

har kjøpt: nye lykteglass, skrapelister, takrenne, motorplast, m-tech plast, bilsteinb8, ny rute kommer, hvite felger skal snart kjøpes lakk til, x-brace, og lakkering :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...