Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Har ikke du all den m-tech plasten som er å få da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 jo, men dette er under panseret skal ha nytt panser, og skjermer uten blink btw, pluss alle carbonemblemene er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Flink til å bruke penger du:D Får bare kjeft fra alle kanter når jeg bestemmer meg for å handle ting til bilen jeg;) Men fikk lurt med litt småting i sendinga fra koed nå da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 bilen skal bli strøken! og får jeg den ikke ferdig til treffet, så får det bare være... skal bli 100 før jeg viser den fram ingen bilder eller noe... hehe... da knabber jeg mammas v-tech hvis min ikke er ferdig... noe jeg ikke tror skjer... for lakkereren har ikke tid før samme uka som treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Hehe, skal ligge og luske i buskene på nodeland og ta bilder i forbifarta jeg. Og legge ut i tråden din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 haha du skal få lov hvis du vil det hahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 gjett om sie gubba - bmw skal gå på repeat på treffet da endret http://www.youtube.com/watch?v=KwIXCeyXtAo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Du poster døde linker mann;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Bra sang det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 ja, tøøøff noen fler som har noen jeg skal skrive opp!? noen som har noen kamerater som skal komme med bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 vet ikkeo m du har fått med andreas i e46 m3'en .. eller fred i e36 328 stv'n ? di kommer i allefall. Trolig tommy med nylakket 325 også, men skriv han på kansje, spørs hvor mye mer rustjobb enn forventet det blir =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Får kanskje med meg en med sprek motor Liker desverre ikke å spinne, men M-power er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 andreas er m3thecar skrev opp de to andre også, og m-bilen til ad|os Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 jeg kommer nok med 325en litt små trim på den, chip, filter og eksos håper på å få sebring grenrørene på til da =) og selvfølgelig, spinnehjulene skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Får kanskje med meg en med sprek motor Liker desverre ikke å spinne, men M-power er på plass spinne er jo KONGE eller hva Mysild ? du må få tak i ei spærre til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå