Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Må regne med at noen av de som sier de skal komme ikke kommer, og at en del andre kommer i stedetfor... Hadde vært gøy om det kom over 40. Må få tidenes photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja, lover jo godt skal nok få til godt over 40 hehe... jeg er bare spent på de som sier kanskje.... har jo vært mye OT her nå, så kanskje mange har glemt det... men men... ad|os stiller med kamera tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 kan ikke garantere noe, men jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg på dette treffet. men det dukker sikkert opp noe som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Skal hvertfall stille med lite kompaktkamera. Mulig jeg leter frem speilrefleksen også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja gjør det... hehe jaja vegsir... kommer nok flere treff uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Du må jo ha med Speilrefleksen og! hehe.... Nå har jeg forresten senket min 30mm bak, og skal ta resten til uka, dvs 60mm forran. Tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 ja, har gjør nok det ta bilde av rusten på panseret mitt og slikt... hehe menne, hmmm... skjønner at du skal senke bak, men blir vel ikke mye forskjell foran!? mye var den senket fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 jaja vegsir... kommer nok flere treff uansett det er klart. men jeg har planer om å slege bilen for å kjøpe noe anna. men det kommer nok bmw om noen år til igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Vil tro det blir bra med såpass forskjell. "Alle" har jo 60/40 som gir 20mm eller 40/15 som gir 25mm, så 5mm ekstra gjør nok ikke så mye. Blir heller bedre. Men er jo veldig ulikt hvor mye et senkesett senker Skal nok finne noe rust denne gangen også å ta bilde av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 ja, spes når jeg ikke blir ferdig med bilen hehe.... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Nei tror ikke det skal bli mye forskjell forran og bak. Målet er at skjermene skal ligge likt i forhold til dekka forran og bak. Skjønner? Det skjer iallefall ikke med 60/40, føler at skjermen da vil være litt lavere bak, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Noen som har tellinga på ca hvor mange vi blir? Håper min også blir ferdig til 12 holder på som en galing her, men får ikke gjort så mye pga jobb og dama:( Noen som vet om det blir mange på evje eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 evje treffet er jo på kvelden da... ikke i bimmerstia hvis alle som sier de kommer kommer, blir vi jo noen stykker evt de som er på kanskje... men dårlig med respons på folk for å bekrefte... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Gjør ikke noe med dårlig respons, regner med folka har merket seg denne spesielle dagen. Det beste er vel å holde tråden saklig og ikke så mye OT slik at folk "gidder" å lese å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Det beste er vel å holde tråden saklig og ikke så mye OT slik at folk "gidder" å lese å følge med Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå